Mä kerran kokeilin heittää virveliä. Sieltä mökin kalliolta kun nakkas sen alas, niin p...le kela hajos. Sen jälkeen olen tyytynyt nakkelemaan virvelillä uistimia...Tunnin-parin jos tuolla järvellä heittelis virveliä
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Mä kerran kokeilin heittää virveliä. Sieltä mökin kalliolta kun nakkas sen alas, niin p...le kela hajos. Sen jälkeen olen tyytynyt nakkelemaan virvelillä uistimia...Tunnin-parin jos tuolla järvellä heittelis virveliä
Varma Lähde. Seuraava putoushahmo.Kuulin varmasta lähteestä tietona.
Mie jotenkin arvasin että tämmöinen kommentti saattaa tulla. Senkin vääräleuatMä kerran kokeilin heittää virveliä. Sieltä mökin kalliolta kun nakkas sen alas, niin p...le kela hajos. Sen jälkeen olen tyytynyt nakkelemaan virvelillä uistimia...![]()
Normisettiä.....Mie jotenkin arvasin että tämmöinen kommentti saattaa tulla. Senkin vääräleuat![]()

Tuo on kans yks kisalaji jossa laitetaan hullut numerojärjestykseen....
No enkös mä just sanonu et laitetaan hullut numerojärjestykseen....En kyllä itte ikänään lähtis koettaa. Ei Pälli kestäs.
Niin se on. Hullua tuo on.No enkös mä just sanonu et laitetaan hullut numerojärjestykseen....![]()
Ota nahka talteen .Tulee komeet bootsit kun muutaman keräät . Ai niin . Ketut ei Kyistä tykkää ?
Just viikolla poistin kuluneista ovipahvien kahvoista sen typerän kumipinnoitteen ja vedin niihin mattamustan maalin+lakan päälle. Vahasin alumiinivanteet ja nahkaverhoilulle tuli puhdistus kera suojakäsittelyn. Tänään pitäisi pestä ja puunata nuo kuramatot kun niissä on jotain tahroja. Ei oo ehtinyt sinne jumalan selän taa ajelemaan.Ai @alfred_j_kwak on jossain näillä seuduilla käymässä?
Just viikolla poistin kuluneista ovipahvien kahvoista sen typerän kumipinnoitteen ja vedin niihin mattamustan maalin+lakan päälle. Vahasin alumiinivanteet ja nahkaverhoilulle tuli puhdistus kera suojakäsittelyn. Tänään pitäisi pestä ja puunata nuo kuramatot kun niissä on jotain tahroja. Ei oo ehtinyt sinne jumalan selän taa ajelemaan.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.