ILLANVIETTOA JA TÄYSIN JOUTAVAA TURINAA ( osa II )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jusape
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
liikaa olutta?? no joo 4000 vaihdoin eteen 4 työvaloa ledeiks ja asennus olutta riittävästi.. no nuorin veli tuli audiin öljyjä vaihtamaan.. ku toinen veli soittaa ootko missä.. transporter lauennu moottoritien ramppiin.. käy mut hyvin huonosti hihna hypänny? no selvä veli kuskiks ja olutta matkaan ja vani alle.. tossa se vw on pihas vanin peräs.. jos huomen aamupvä hinais korjaamolle.. oli tie liukas.. vani pyrki perää sivulle mut olihan siel narun päässä painava ohjain..

Minä olen täällä undulaattina mutta.
Älä nyt Ferkuman meihin kypsy.
Toki kypsyminen on varmasti aiheellistakin mutta pieni ja miksei isompikin hermopurkaus puhdistaa ilmaa ja kirjoittaminen että ajatustenvaihto mahd helpoittuu.

Edit aa to uu...

Eipä täällä mielestäni kukaan ole koskaan ali arvostellut nuffia,leukua,valmettia tai muitakaan ja moottoreita käynnistymisineen jne. Yleensä pitäis etsiä ratkaisua mutta täällä siitä ei tule mitään kun mollataan melkein paskaksi koko laitos.

Minä olen täällä undulaattina mutta.
Älä nyt Ferkuman meihin kypsy.
Toki kypsyminen on varmasti aiheellistakin mutta pieni ja miksei isompikin hermopurkaus puhdistaa ilmaa ja kirjoittaminen että ajatustenvaihto mahd helpoittuu.

Edit aa to uu...

Monet täällä asiallista ja mukavaa porukkaa,mutta sitten on eräitä jotka on täyttä sitä ...Samapa tuo mulle..Eikä täällä mikään ajatuksen vaihto mitenkään helpotu eikä kyllä eräiden takia edes onnistu:heko::heko:

Emmää halua mitään opastaa tai neuvoja lässyttää nyt.
Kirjoitettu teksti on vaikealukuista. Ainakin itselle. Ymmärrän aika usein väärin. Ei voi tietää millainen virne kirjoittajan naamalla on kulloinkin.
Itse olen kasvotustenkin erittäin vaikealukuinen siksi pysyttelenkin omissa oloissani ja tekstin välityksellä kommunikoin mieluummin. Voin punnita sanojani ja muidenkin sanoja ehkä paremmin.
Tai en tiiä. Ja tosiaan siis itsestäni tässä kerron. Mitä en kyllä mielelläni tekisi. Hävetähän tässä saan itteäni taas.

Nyttemmin jo kuolleen viestinnän emeritusprofessori Osmo A. Wiion laki viestinnästä sanoo: Viestintä epäonnistuu, paitsi sattumalta.

On totta, että kun naamaa ja jalkaterän asentoa ei näe, niin usein sinänsä harmiton viesti välittyy juuri viestintälain mukaisesti, eli muuttuu niin maan perusteellisen harmittavaksi.

Vastaavasti taas joskus hyvä vittuilu menee ihan hukkaan, kun se ei vaan mene perille. Ja sekös vittuilijaa vituttaa. Juuri päinvastoin kuin oli tarkoitus. :äkä:

Sota ei kaipaa yhtä miestä ja yksi mies ei tee sotaa.......

Kovin herkässä tänään lienee Ferkumanin mielialan vaihtelut ........ :rolleyes:

Eipä täällä mielestäni kukaan ole koskaan ali arvostellut nuffia,leukua,valmettia tai muitakaan ja moottoreita käynnistymisineen jne.

Edellistalvenahan ihan videoiden kanssa ​ITSE kirosin Nuffin käyntiinlähtöä ja sinistä savutusta jo pikkupakkasilla ......

Ja monastihan monissakin ketjuissa on ollut pientä piruilua, eikä siittä ole herneitä nenään otettu.
Jos Ferkuman tuosta puolivitsikommentistani herneet palkoineen nyt nenään veti, niin se on voi voi, en sille voi sille sitten mitään ......
Muut on varmaan kyllä ymmärtäneet asian.

Kyllä se oli vittuilua kesäkeli roikkajohto juttuineen.Niin taas ollaan ottamassa kunnia itselle,että ei mussa mitään vikaa ollut.Hyvä se on kirjoitella ja hiukan pahoitella kirjoituksia jälkeenpäin, kun vahinko ja kirjoitukset on jo tehty. Ihme kun ei voida asioista keskustella kunnolla. Alusta lähtien koneen vika ongelmaa pitäis alkaa kokeneidenkin asiallisesti pohtimaan ja neuvomaan,mutta täällä nämä aloitus viestit aika oudolla pohjalla ja monesti asiat karkaa ihme vittuiluun ja koneen/moottorin haukkumisiin. Voin kuvitella miten itse reagoit jos nuffin käyntiin lähdöstä ym. jokin heittäis saman kaltaista kirjoitusta jota tuonne laittelit.:rolleyes:
Sitten täällä kiroillaan ja ihmetellään sinisen palstan kirjoituksia vittuilujen ym.vuoksi. Täällä käyttäytyminen levinnyt jollakin tavalla samanlaiseksi,mutta ei kuitenkaan niin pahaksi.

Jos joku Nuffista piruilee ja vittuilee, en ota siitä itseeni lainkaan.
Vanhoja, ja jo sulatossa kaikkien näiden pitäisi olla, vanhoja koneitahan nää on kautta linjan kaikki.....

Ja kyllä täällä varmaan ihan asiallisesti kaikkeen on suhtauduttu. Sille en voi mitään jos sulla on huono päivä .....

Pitää ihan ihmetellä että mitä nää mouhoatte, ja mikä ihmeen sininen palsta?
Ferkuman muistuttaa erästä tuttavaani jolla on hiunoisen herkässä ymmärtää asioita vittuiluna, vaikkei siitä olisi kyse.
Ei ole paha luonteeltaan, mutta maailma on paha ja ensioletus on että kaikki vittuilee.
En minäkään kyllä ferkkua ostaisi =).

Ja ihan rauha vaan maassa herrat..

Vittuilu ja huumori on mielestäni kaksi eri asiaa.Se on myöhäistä jo,joten kiinnostus tähän paikkaan lopahti täysin vaikka alunperin ollut mielestäni paras kone foorumi ja mukavaa on ollut olla mukana seuraamassa näitä kaikkia juttuja. Itsekin kertomassa omia tekemisiä ja neuvojakin saanut ja oppinut paljon uutta. Ei muutakun onnea jokaiselle uusille hankinnoille ja projekteille ja hyvää tulevaa joulua ja uutta vuotta.:peuk:

Ferkuman, ja nyt laitat sivun kiinni etkä jää lueskelemaan kirjautumattomana mitä tänne kirjoitellaan. Vietät hetken foorumilomaa, asetat asiat oikeisiin kehyksiin, mietit hiukan ite ja tutkailet olisiko vikaa omassa päässä? En väitä että olisi, mutta voi olla.. kannattaa varmistaa ihan sekin varoiksi.
Muutaman viikon kuluttua maailma voi olla valoisampi, silloin voi miettiä tuleeko sittenkin takaisin vai antaako olla?

Mutta ihan rennosti vaan ny kaikki.

Noh, menipä hiljaiseksi koko ketju =/.

Perjantai aamusella tuli odottamaton takaisku, telitraikusta oli jännästi yhden renkaan pyöräjarru jumittanut autokatoksessa. Ei auennut vaikka koitti ryttyyttää eestaas. Piti ihan heittää tunkki nurkan alle ja irroitta rengas. Korjaus itsessään oli pari kevyttä vasarankopautusta jarrurumpuun.

Noin niinkuin olisi ihan kiva jossei tuollaisia tulisi usein, kyse 2013 mallinen 2000kg kokonaismassainen vaunu jossa on KNOTT navat..

Kyl tää riitti mulle ihan tosissaan. Sokeeta porukkaa koko foorumi täynnä.:heko:
Sokea mainittu! Mimiminä!

Mutta ihan noin kokemuksesta voin kertoa, siis kokemuksesta RAGEQUITeista eri paikoista, niin homma ei toimi noin että "perrrkele nyt riitti mä menen! saatana!" ..ja sitten ei olla hetkeäkään pois. Jos lähdetään niin sitten lähdetään mutta ei rampata (kuten Kummelin biisissä, parhaasta A-ryhmästä taisivat laulaa). Menee uskottavuus miehen sanaan jossei saa pidettyä päätään.

Että heihei, nyt omaehtoiselle jäähylle siitä, hus!

Tää nyt ei liity asiaan suoranaisesti, mutta hieni biisi, tunnettekos?
https://www.youtube.com/watch?v=ROqG2iAGH28

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin