Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Mutta jos näin on, miksi renkipoika on huonommin arvostettu kuin kartanonherra?Kun käsillä tekeminen vähenee, logiikkapuoli ei kehity.
Älykkyydellä ja oppimalla opitulla osaamisella ei mun mielestä ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Melko pienen lapsen älykkyysosamääräkin on jo mitattavissa ja voidaan saada korkeitakin lukemia, vaikka se vielä osaisi kengännauhoja solmia. Muutenhan korkeimmat älykkyysosamäärät mitattaisiin lähellä eläkeikää olevilta ihmisiltä.Älykkyys on mielestäni sinällään hyvin vaikeasti määriteltävä asia, en usko että pärjäisin elossa sademetsässä enkä napajäätiköllä niin olisinko silloin tyhmempi/älykkäämpi kuin paikalliset asukkaat vaikka he eivät osaa semmoisia asioita kuin minä?
Ihan päivän lehdestä voi poimia informaatiota, joka tukee taantumista:
Pelti taas ihan kiinni – Palomestari: ”Ei tämä mitään rakettitiedettä ole”
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005524189.html

Ja sit viä hulluus.Viisaus..... Tyhmyys
Ei ehkä tarvitse, mutta luulisin, että juuri näihin tai vastaaviin testehin perustuu ajatus, että ihmiset ovat tyhmenemässä. Jos näistä testeistä ei välitä, putoaa pohja pois koko uutiselta, että ihmiset olisivat tyhmenemässä.Tuo mensatouhu on puhtaasti itsekästä oman egonsa kiillottamista. Fiksu, tolkun ihminen ei tarvitse sellaista.
Mutta onhan tässä sekin mahdollisuus, että saadaan seuraavassa tutkimuksessa parempi tulos, kun minä en tee sitä testiä...Ei ehkä tarvitse, mutta luulisin, että juuri näihin tai vastaaviin testehin perustuu ajatus, että ihmiset ovat tyhmenemässä. Jos näistä testeistä ei välitä, putoaa pohja pois koko uutiselta, että ihmiset olisivat tyhmenemässä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.