Ja tänään se löysi kodin. Saas nähdä kestääkö paremmin kuin tuo varaosana myytävä kivikova palikka.Tommonen löyty POMmi tangon sisältä
Näytä liitetiedosto 127095
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ja tänään se löysi kodin. Saas nähdä kestääkö paremmin kuin tuo varaosana myytävä kivikova palikka.Tommonen löyty POMmi tangon sisältä
Näytä liitetiedosto 127095
Niin myytiin mitä lie oli....voipi olla muistelen että POMmina se mulle myytiin.
Nylon turpoaa vedessä. Ei saa käyttää laakereihin, jotka on upotettuna veteen.
Nylon meinaa sulaa sorvatessa ja pitää olla omanlaiset terät, että saa edes välttävän pinnan.
Juu, ei kait sitä varsinaisesti kielletty ole ehkä väärää sanamuotoa käytin..Parista veneestä on kesken kesän peräsin jumittanut, kun ovat keväthuollossa uudet laakerihelat nylonista teettäneet.Jos on pienet toleranssit toleranssit sillon saattaa turvota akselit yms. jumiin, mutta eikai siitä muuten ole kiellettyä käyttää?
Nyt kun rauhassa asiaa tutkin niin POMmit on vielä laatikossa eikä ne oo sorvia nähnykkään
tuo PA6 tuli tilattua joskus erikseen iibeistä.Mitähän hittoa ne mulle on sitten myyneet? Mustaa POMmia on ostettu ja saatu(teollisuuden jämäpalaa) kolmesta eri paikasta eikä mulla ole kyllä murentunut mitenkään säännönmukaisesti...Juu, POM menee sorvatessa ihan muruiksi
Vetopyörästön äänenvaimennus lastua näkyy tulevan...10cm pitkää helposti katkeavaa lastua pukkaa.
Milloin mistäkin.Katkooko ketju itteensä milloin mistäkin, vai meneekö aina tietystä kohtaa?
Pakan leukojen esijännitin?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.