Hauskaa, hupia, ihmettä, kuvia, videoita, juttuja (mutta ei vitsiketju)

:raaps:

1783016439339.webp

Olikos jossain valkosipulijätskiä tarjolla, vai onko ollut vain aatoksia sellaisesta.
Vaan näitä miettiessä tuli mieleen että suolapähkinä rouhe olisi ehkä oikeastikin sopivaa jäätelön seassa.
Saattaa jossain hyvinkin olla jo, en vain ole törmännyt?
Helppopa tuon itse testata jos tulee sopivalla kohdin mieleen.

Olikos jossain valkosipulijätskiä tarjolla, vai onko ollut vain aatoksia sellaisesta.
Vaan näitä miettiessä tuli mieleen että suolapähkinä rouhe olisi ehkä oikeastikin sopivaa jäätelön seassa.
Saattaa jossain hyvinkin olla jo, en vain ole törmännyt?
Helppopa tuon itse testata jos tulee sopivalla kohdin mieleen.
Snickers jäätelössä lienee suolapähkinää? Valkoisen snickers jäätelön syön aina kun käyn kaupalla

Mistä tuota tietää miten hyvää on. Olen nähnyt pehmistä käytettävän dippikastikkeena ranskalaisille ja hyvin näytti maistuvan. Piparkakku ja aurajuusto on hyvää jne.

Nakkipulla on myös hyvää. Pullapitkosta kaksi siivua pullaa, väliin voita, juustosiivu ja kaksi nakkia. Kylmänä tai lämpimänä nautittuna. Lapsuuden herkkuja!

Huonon pullan, vaikkapa Pullava pitko joka sinällään on oikeastaan syömäkelvotonta, päälle kun laittaa metvurstin siivun niin menee alas jo ihan mielellään.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin