Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Minä olen ymmärtänyt, että Kallio oli kuollessaan vielä virallisesti presidentti. Oli jättänyt eronpyynnön ja ylimääräisessä vaalissa oli valittu seuraaja, mutta Ryti ei ollut vielä astunut valtaan, joten Kallio oli tuolloin vielä virassaan.Wikipediakin lukee Aku Ankkaa.
Pelle Pelottoman ajassaliikkumislaite mahdollistaa mielenkiintoisia asioita.
Presidentti kuolee ensin ja eroaa sen jälkeen.
Erosi joskus iltapäivällä.
Kuoli illalla Helsingin asemalla.
Näytä liitetiedosto 122150
Woiwoi oisit kysynyt minulta.....tuskin oisin tiennyt mutta saahan sitä arwailla...Voi tekoäly parka ku siltä joku erehtyy kyseleen vanhemmasta Raisusta.
Lainaus, teksti on @refy n:
Kysyin Raisu-foorumilta, miten voi selvittää punaisen vm -84 Raisu CR:n siruversion. Siellä neuvottiin laittamaan tulpanjohto suuhun, painamaan käynnistyspoljinta kuusi kertaa ja laskemaan joka painalluksella sykäykset, niin saa sirun 6-numeroisen versiotunnuksen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Minä olen ymmärtänyt, että Kallio oli kuollessaan vielä virallisesti presidentti. Oli jättänyt eronpyynnön ja ylimääräisessä vaalissa oli valittu seuraaja, mutta Ryti ei ollut vielä astunut valtaan, joten Kallio oli tuolloin vielä virassaan.
Ryti ei ollut vielä antanut sitä valaa tai vakuutusta jonka jokainen presidentti joutuu antamaan astuessaan presidentin tehtävään, tästä syystä Kallio oli vielä presidentti de facto vaikka oli jo tehtävistään luopunut.
Olisikohan kippisalvat räpsähtäneet auki.Millä se kuitenkin oli kiinni autossa?
Jollain liinalla tai narulla se on hirtetty kiinni autoon. Ovatko tampiot vatastaneet sellaisen pakun, missä ei ole koukkua?Olisikohan kippisalvat räpsähtäneet auki.
Aaloin miettimään, että mitä tuolla oikeasti tapahtui ja miksi toimittiin noin, enkä loogista vastausta kyennyt keksimään. Miksi esim. kärry oli irroitettu koukusta? Millä se kuitenkin oli kiinni autossa?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.