Mites nopeesti tommonen tulee. Tuos on vähän arvokkaampi huutokauppa auto kiikarissa. Jos nyt sattus että jää viime metreillä järki hintaan, niin tuo olis se viime tarkistus.30€ näkyy olevan. Rebelwerks tubettajalla on ainakin alekoodia tarjolla.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Mites nopeesti tommonen tulee. Tuos on vähän arvokkaampi huutokauppa auto kiikarissa. Jos nyt sattus että jää viime metreillä järki hintaan, niin tuo olis se viime tarkistus.30€ näkyy olevan. Rebelwerks tubettajalla on ainakin alekoodia tarjolla.
Käy katsomassa heidän sivuiltaMites nopeesti tommonen tulee. Tuos on vähän arvokkaampi huutokauppa auto kiikarissa. Jos nyt sattus että jää viime metreillä järki hintaan, niin tuo olis se viime tarkistus.
Suur-Kouvolan InkeroisissaMissäs päi vaikutat? Miul ois tos varaosa autoissa ehjiä penkkejä.
Löytyykös @Trakpa n varaosa-autoista tavan mittaristokin? Luulisi olevan paras vaihtoehto.Polttomoiden ja yhden sulakkeen vaihdolla kaikki valot toimii, nyt olis renkaita vaille siinä kunnossa että voisi tarjota leimalle. Täytyy tilailla suodattimia huoltoa varten, öljyt jo hain. Sivuoven rullat sain voitelemalla elvytettyä mutta ne täytyy kans hommata.
Ensiapuna akun purkamiseen mietin että laitan päävirtakytkimen, toi ajopiirturi syö kuulemma muutamassa päivässä akun niin tyhjäksi ettei jaksa pyörähtää käyntiin. En tiedä toimiiko nopeusmittari jos piirturi ei saa sähköä, joku raskaan kaluston kanssa puuhaillut tietänee paremmin.
Löytyy. Yv:llä jo keskusteltuLöytyykös @Trakpa n varaosa-autoista tavan mittaristokin? Luulisi olevan paras vaihtoehto.
Parhaat ja alkuperäiset vedyt saa kauppatorilta ,Tmi Laakko kioskista.Täällä on jo kovasti googlailtu "välilevyn pullistuma leikkaus kuinka nopeasti saa purkaa volkkareita" ja "Lappeen ranta parhaat vedyt" aiheiden tiimoilta
Satamasta Sannilta olen usein ostanut.Parhaat ja alkuperäiset vedyt saa kauppatorilta ,Tmi Laakko kioskista.
Hmm. Jos alan purkaa volkkareita niin leikataanko välilevytyrä?Täällä on jo kovasti googlailtu "välilevyn pullistuma leikkaus kuinka nopeasti saa purkaa volkkareita" ja "Lappeen ranta parhaat vedyt" aiheiden tiimoilta
Tuolta tuli pari kertaa otettua silloin muutama vuos takaperin kun jollain työkeikalla olin.Satamasta Sannilta olen usein ostanut.
Kyllä kyllä, mutta Laakolla on parhaatSatamasta Sannilta olen usein ostanut.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.