Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Onko tuo pulikka hitsattu aisaan?Mulla on tällainen pitkän tavaran tuki.
Konstaapeleilla taisi hieman löytyä sanomista tosta kuljetuksesta.Jos niitä kärryjä on kerran piha täynnä niin täs yksi lähestymistapa putki kuljetuksiin.Näytä liitetiedosto 77554
Ei se raha mitään mut kun ne tarvitaan nytjustheti...^^Tuossa on taas säästetty rautakaupan 50e kuljetuslaskussa.
Konstaapeleilla taisi hieman löytyä sanomista tosta kuljetuksesta.
Oliko muuten oma kuorma vai mistä hyvästä sä siä pysäytettynä oot?
Juu voi olla en muista mistä oon joskus vanhalle koneelle tallentanu.Ny vasta katoin tarkemmin, toihan on vanha kuva, ollu täällä ennenkin ku siinä on toi punanen Teekolmonen...
Ei kait tuo mitenkään kiellettyä ole. Ylitykset eikä korkeus ylittyne?Mulla on jossain kuva kun Taron katolla oli nippu kuuden metrin salkoputkia. Ei se poliiseita näyttänyt kiinnostavan.
Mulla on jossain kuva kun Taron katolla oli nippu kuuden metrin salkoputkia. Ei se poliiseita näyttänyt kiinnostavan.
Mä kuljettelin muutamaa kakkosnelosta 1984-mallisen Nissan Sunnyn katolla 66 km ja 100 metriä ennen kotipihaa, sattui poliisin ratsia kohdalle. Melkein piti ääntä korottaa, kun alkoi inttämään ylityksistä ja lähinnä merkkilipun puutteesta. Olin käyttänyt rullamittaa luotilankana ja tiesin, että etuylitystä ei ole milliäkään ja takaa vain 49 senttiä. Piti demonstroida sama poliisille.Mulla on jossain kuva kun Taron katolla oli nippu kuuden metrin salkoputkia. Ei se poliiseita näyttänyt kiinnostavan.
Toisella kerralla toin 100 mm:n salaojaputkirullaa, Sunnyn kattotelineellä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.