Tiedän yhden joka löysi patteriputkenkin.Ei oo kaivonkatsomisesta kokemuksia mutta porakoneella löytyy kätevästi sähköjohdot..
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Tiedän yhden joka löysi patteriputkenkin.Ei oo kaivonkatsomisesta kokemuksia mutta porakoneella löytyy kätevästi sähköjohdot..
Mie löysin viemäriputken.Tiedän yhden joka löysi patteriputkenkin.
Yks etelänmiäs löys puukkosahalla vesijohdon väliseinästä ja vesi kun alkoi roiskua niin sahaaminen ei hellittäny yhtään ja 230v saha kyseessäTiedän yhden joka löysi patteriputkenkin.
Olitko paikalla katsomassa tilannetta ?Yks etelänmiäs löys puukkosahalla vesijohdon väliseinästä ja vesi kun alkoi roiskua niin sahaaminen ei hellittäny yhtään ja 230v saha kyseessä![]()
Urakkapalkalla kenties?Yks etelänmiäs löys puukkosahalla vesijohdon väliseinästä ja vesi kun alkoi roiskua niin sahaaminen ei hellittäny yhtään ja 230v saha kyseessä![]()
Olin...kansallisteatteri oli kyseessä ja perjantai joten ei kauheesti kiinnostanu yliröit mutta oikeassa paikassa kun joustaa niin se ehkä palkitaan jatkossa.Olitko paikalla katsomassa tilannetta ?
Saitko liput illan esitykseen?Olin...kansallisteatteri oli kyseessä ja perjantai joten ei kauheesti kiinnostanu yliröit mutta oikeassa paikassa kun joustaa niin se ehkä palkitaan jatkossa.
Hjuu...tikkurilan vanhan asemarakennuksen valot sammutin kerralla ja erään toisen rakennuksen kellarista ja keittiöstä sain valot sammutettua tällä:Ei oo kaivonkatsomisesta kokemuksia mutta porakoneella löytyy kätevästi sähköjohdot..
En edes kysynyt, voi olla että tarjottiin mutta ei kiitos.Saitko liput illan esitykseen?
Mitenkä ? Ja miten sille meisselille kävi ?Ajoin kerran yhden paperitehtaan pastakeittiön alas ihan ruuvimeisselillä.
Miten se on mahdollistaAjoin joskus ylinopeutta ja koko kylä lakkautettiin.
Ajoin kerran yhden paperitehtaan pastakeittiön alas ihan ruuvimeisselillä.
Ei nyt ihan noin, mutta oltiin joskus vuokralla yhden isomman firman tilossa ja ei tullut mieleen että olivat kytkeneet meidät suoraan niiden nettiin. Kikkailin yhden logiikkahomman kanssa ja mulla oli yksi oma reititin kiinni siinä verkossa ja reitittimessä DHCP-palvelu päällä. Olin kuulemma onnistunut jakamaan IP-osoitteita ympäri maata.Aikoinaan kun internet ei ollut vielä mainstreamia, niin kolleega poisti Suomen kartalta Oulun. Oli aika lyhyt puhelu sen jälkeen esimiehen kanssa, jonka jälkeen alkoi soittaa taksia pakatesasan reppua ja taksissa soitellut Finnairille, koska seuraava kone on Oulussa.
Ja prkleen YLE on poistanut Kuopion sääkartasta! Ovat vittuilleet jo kuukausitolkulla. Jossakin vaiheessa perustelivat, ettei mahdu karttaan.niin kolleega poisti Suomen kartalta Oulun
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.