Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Juu, mutta vastaavasti on lyhyempi matka hakea kärri.Polttoainekulut kasvaa. Pitää ajaa pidemmälle, että kärrykin tulee pihaan asti.
Eli keskiarvona ihan jeesEli lopputulema niissä matkakuluissa on abouttia + - 0 kuitenkin.
Siinä mun RAV4, 2. korimallissa, oli hölmö, kun takaovi ei auennut koukku paikallaan. Siinä takaovi aukeaa alas asti, helma ja puskurin keskiosa on kiinni ovessa, niin koukun pitäisi olla suhteettoman alhaalla, että ovi aukeaisi. Kaverilla oli lovettu ovea koukun kohdalta, ei haitannut toimintaa, kun ei tiivistepintaan asti tarvinnut loveta.
Ei koukku korkeutta pysty muuttamaan? Mulla oli Trafikissa sama juttu, mutta siitä sai koukkua pudotettua.Kärry perässä ei mahdu taka ovi aukeaa
Ei koukku korkeutta pysty muuttamaan? Mulla oli Trafikissa sama juttu, mutta siitä sai koukkua pudotettua.
rälläkkä ja mutkapuikko...Käsittääkseni ei pysty
= Laiton koukku, jos alkujaan on tietynlainen tyyppihyväksytty sellainen.rälläkkä ja mutkapuikko...
Toki näin= Laiton koukku, jos alkujaan on tietynlainen tyyppihyväksytty sellainen.
Oli kyllä helppo laitella plug und play sähkösarja
Epäilemättä tuo on ollut pääosassa, jossain itä-eurooppalaisessa "toimintaelokuvassa"Jos ei tolla jörröttimellä...
Kyykkyjooga IIEpäilemättä tuo on ollut pääosassa, jossain itä-eurooppalaisessa "toimintaelokuvassa"

Entisessä elämässä kerran tuli soitto että pitäis ratsupaikka laittaa kun neste lentää kaarella hieman väärästä kohti.Kuulemma tuollaiset vuodot korjataan kumimaton pätkällä ja klemmarilla vähän isommissakin piireissä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.