Fruugo tilaukset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja B275
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

B275

Kansalainen
Tilausta odotellessani ajattelin kysyä kokemuksia. Kokeeksi tilasin pari Makita sopivaa akkua. Googlatessa huonoa kokemusta on luettavissa, mutta onko konemiehet tehneet tilauksia tuolta?

Mä olen ainakin kaksi tilausta tehnyt.
Ensimmäinen (mekanismituolin vaijeri) tuli perille maltillisessa ajassa.
Toinen (robotti-imurin akku) ei löytänyt perille, mutta rahat sain takaisin.
Sisko tilasi joitain erikoisriippulukkoja, nekin tuli parissa viikossa perille.

Tällä kokemuksella tilaisin kyllä jostain muualta, jos mahdollista.
Mutta jos ei löydy ja tarve on, niin uskaltaisin tilata.

Joskus johonkin toiseen ketjuun tästä samasta aiheesta raapustelin pitkän kirjoituksen.

Tuttu joskus tilasi, ei saanut tuotetta eikä saanut rahojaankaan takaisin. Toki tuossa oli antanut myös ajan kulua jo sen verran, että sillä oli oleellisesti vaikutusta asiaan. Nopeammin olisi pitänyt reagoida ja reklamoida.

Mutta itse en ole tuolta viitsinyt mitään kyllä tuosta syystä lähteä tilaamaan.

Kyllä tuli Fruugo paketti säädetyssä ajassa ja Klarna laskulla on vielä muutama päivä maksuaikaa. Vain kotimainen Posti oli tässäkin se heikoin lenkki. Tavaraa oli yritetty toimittaa toisella paikkakunnalla, vaikka osoite paketissa oli oikein.

Kyllä tuli Fruugo paketti säädetyssä ajassa ja Klarna laskulla on vielä muutama päivä maksuaikaa. Vain kotimainen Posti oli tässäkin se heikoin lenkki. Tavaraa oli yritetty toimittaa toisella paikkakunnalla, vaikka osoite paketissa oli oikein.
Tuo ei mene mun ymmärrykseen, että jos paketissa lukee selkeästi Xkatu 1, niin sitä yritetään toimittaa Ykatu 2:n. Ei luulisi olevan ylivoimaista lukea paketista osoitetta. Monesti edes postinumeron tai kaupungin lukeminen ei onnistu.

Tilausta odotellessani ajattelin kysyä kokemuksia. Kokeeksi tilasin pari Makita sopivaa akkua. Googlatessa huonoa kokemusta on luettavissa, mutta onko konemiehet tehneet tilauksia tuolta?
Kerran tilasin autoon xenonien virta muuntajat, tilaus sujui ongelmitta. Yleensä kyllä vältän tuota tilaamista kun sieltä saa sen Kiinankrääsä tuotteen päälle vielä 5-15e postikulut.

Tuo ei mene mun ymmärrykseen, että jos paketissa lukee selkeästi Xkatu 1, niin sitä yritetään toimittaa Ykatu 2:n. Ei luulisi olevan ylivoimaista lukea paketista osoitetta. Monesti edes postinumeron tai kaupungin lukeminen ei onnistu.
No kuuule, ihan lähettäjän näppihäiriön johdosta katuosoite oikein Vääksyyn postinumero 17200 tilattu lasti meni postinumero 71200 Tuusniemi ja siellä ei kuulemma kysiesessä katuosoitteessa ollut minkäänlaista rakennusta, kolmasti oli siellä käynyt.
Hieman kyselin sitte Hakkilan juitsarilta että osaako siellä kukaan, kuskit tai juitsari, lukea, koska A4 kokoluokan osoitelapussa oli 2 senttiä korkeilla kirjaimilla mun työpuhelinnumero johon olis voinu soittaa eikä vaan ihmetellä että ei oo taloo ei tehdasta....
Onneks tuttu Vääksystä oleva autokuski oli sitte ottanu kontin kyytiin ja toi oikeeseen osoitteeseen...

No kuuule, ihan lähettäjän näppihäiriön johdosta katuosoite oikein Vääksyyn postinumero 17200 tilattu lasti meni postinumero 71200 Tuusniemi ja siellä ei kuulemma kysiesessä katuosoitteessa ollut minkäänlaista rakennusta, kolmasti oli siellä käynyt.
Hieman kyselin sitte Hakkilan juitsarilta että osaako siellä kukaan, kuskit tai juitsari, lukea, koska A4 kokoluokan osoitelapussa oli 2 senttiä korkeilla kirjaimilla mun työpuhelinnumero johon olis voinu soittaa eikä vaan ihmetellä että ei oo taloo ei tehdasta....
Onneks tuttu Vääksystä oleva autokuski oli sitte ottanu kontin kyytiin ja toi oikeeseen osoitteeseen...
kaverillekki kävi tollanen typo, ilmeisesti kiinan päässä tms. Kaveri tilas kaksi häkävaroitinta. Joku oli tehny keräilylistan että II (näin monta) tämmöstä ja sitte paketissa oli 11 (yksitoista) tuotetta ku se tuli suomeen. Mukana oli toi keräilylista.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin