Arppa59
Kansalainen
Terve taas ! Olis taas kuuskymppisellä keltanokalla kysyttävää... Jaksaakohan tuo yhdistelmä nostaa 1500 litran klapisäkkiä, jos se täytetään hettelemällä tuoreita klapeja täyteen ? Ford on vm. 1965 ja Vilske 1000 on siis yksitoiminen etukuormaaja. Ei tuon ikäluokan Foortissa taia kovin kummoine teho hydrauliikassa olla. Ei sen nopea tartte ollakkaan, mutta onko kenelläkään tosiaan kokemusta nouseeko klapisäkki tuolla ? Tuskin lie järkeä alkaa mitää trukkipiikkejäkään laittamaan, kun yksi toiminen kuormaaja. Mutta mulla on aikaa nostaa riimuillakin, kun vain tietäis nousee, nouseeko se tuollakin ? 
Vaihtoehtona olis 502 Vallu, joka tietysti kiinstaa, mutta on pari tonnia kalliimpi. Siinä on myyjän mukaan riski teollisuus kuormaaja, jolla pitäisi kyllä kevyesti nousta klapisäkikin... Onhan siinä muutakin etuja Foorttin nähen... Lämmin hytti, ohjaustehostein, tasainen lattia jne... Ja, kun mulla on ne pari Vallua jo ennestään.

Vaihtoehtona olis 502 Vallu, joka tietysti kiinstaa, mutta on pari tonnia kalliimpi. Siinä on myyjän mukaan riski teollisuus kuormaaja, jolla pitäisi kyllä kevyesti nousta klapisäkikin... Onhan siinä muutakin etuja Foorttin nähen... Lämmin hytti, ohjaustehostein, tasainen lattia jne... Ja, kun mulla on ne pari Vallua jo ennestään.