Tiedote Foorumin hakutoiminto Threadloom Search

Viestiketju:
Tiedote Foorumin hakutoiminto Threadloom Search

Pahoittelen, että joukossa näkyy mainoksia. Jäsenille näkyvät mainokset olen sijoittanut "vyötärölinjan alapuolelle", ettei niistä olisi kiusaa. (Kirjautumattomia sitten kuritetaan ilman mitään häveliäisyyttä). :nuijii:

Tuo kahdeksan aiheen paletti on Googlen viritys ja siitä mielenkiintoinen, että joukossa on enimmäkseen myös foorumin viestiketjuja. Kun Google oppii kohdistamaan nuo foorumin aiheet paremmin, niin tuosta mosaiikista saattaa olla hyötyä jäsenillekin. Siksi en estänyt sen näkymistä.
 
Pahoittelen, että joukossa näkyy mainoksia. Jäsenille näkyvät mainokset olen sijoittanut "vyötärölinjan alapuolelle", ettei niistä olisi kiusaa. (Kirjautumattomia sitten kuritetaan ilman mitään häveliäisyyttä).

Tuo kahdeksan aiheen paletti on Googlen viritys ja siitä mielenkiintoinen, että joukossa on enimmäkseen myös foorumin viestiketjuja. Kun Google oppii kohdistamaan nuo foorumin aiheet paremmin, niin tuosta mosaiikista saattaa olla hyötyä jäsenillekin. Siksi en estänyt sen näkymistä.

Niinpä näkys joo olevan ...... tämänkin alapuolella oli mun ketjun kuva, VBMV 805 koneesta .......
 
upload_2017-1-22_22-15-21.png
 
Tästä aiheesta oli joskus muinoin viestiketju "hiivatin thai-hutsut" jos oikein muistan. :rolleyes:
 
Ei taas toimi tuo haku. Tai siis toimii, jos hakusanan jälkeen painaa enteriä, mut jos hakusanan jälkeen tökkää sitä laatikossa olevaa suurennuslasia, tulee ruutuun virheilmoitus.
 
Status on edelleen tuo edellissivulla mainittu. Threadloom search on tilapäisesti pois päältä. Tilalla toimii XenForon normaali hakukone.

Koska Threadloom search on vain kytketty pois päältä, eikä kokonaan poistettu, saattaa haku käyttäytyä hieman eri tavalla kuin yleensä. Android - luurilla ainakin näyttää toimivan ok.

Haku on ollut pois päältä, koska metsästän yhtä toista bugia, joka löytyikin tänään. Jahka pääsen asiassa eteenpäin, pyydän Threadloomin Paulia tutkimaan, miksi haku tekee merkintöjä virhelokiin.
 
Testivaihetta on sen verran takana, että Threadloom Search näyttää olevan tullut kaapista ja tarjoaa tätä ulkoisesti indeksoivaa hakukonetta nyt julkisemminkin. Paul näyttää lainanneen minun käyttäjäkommenttejani Threadloomin sivuilla. :heko:

Threadloomin hakukone toimii kyllä huomattavasti paremmin kuin foorumin oma haku tai sama elasticsearchilla parannettuna. Suosittelen kokeilemaan hakua, ellei heti muista mistä jokin löytyy. Sitä minäkin käytän. Hakukone on sama kuin mitä esim. Tesla Motors Club käyttää.

Muokkasin tämän ketjun otsikkoa. Nyt tuote on jo ohittanut Early Access Program-vaiheen. Jatkossa haku kyllä vielä kehittyy ja jossakin vaiheessa mm. lokalisoidaan eri kielille. Olen luvannut olla projektissa avuksi. (ei huolta, ei tule savoksi).
 
Elä ny...tompan ajo-ohjeet on hauskaa kuultavaa ku sinne lataa ohjekielen variant savo...:D...out suopunna kohteesee...jos oo tänne tulossa...
 
Takaisin
Ylös