Epäilyttävät puhelut ja huijailu hommelit

Tuli puhelu +491625170887 OP:stä, ovat havainneet jotain kummaa mun tilillä, samalla punasta luuria päälle, en enempää kuunnellu. Vastasin kun en yleensä jätä vastaamatta, enkä suuntanumeroa hokannu, joku nauha lähti pyörimään ja selvää suomea lateli.

Tuli puhelu +491625170887 OP:stä, ovat havainneet jotain kummaa mun tilillä, samalla punasta luuria päälle, en enempää kuunnellu. Vastasin kun en yleensä jätä vastaamatta, enkä suuntanumeroa hokannu, joku nauha lähti pyörimään ja selvää suomea lateli.
Ne on Saksassa huolissaan sun rahankäytöstä. +49 on Saksan suuntanumero.

Emännys puhui samasta, työluuriin tuli soitto. Punasta.

Kaikkensa yrittävät. Lähettäjä paljastaa huijaukseksi!

Screenshot_20251118_135633_Gmail.webp

Screenshot_20251118_135704_Gmail.webp

Screenshot_20251118_135715_Gmail.webp

Tämä ei ole puhelu, mutta tunteeko joku sellaisen "pankin" kuin Revolut, eilen keskustelin erään henkilön kanssa asiasta.

Tämä ei ole puhelu, mutta tunteeko joku sellaisen "pankin" kuin Revolut, eilen keskustelin erään henkilön kanssa asiasta.
Revolut on ihan oikea pankki:

"Revolut on brittiläinen teknologiayhtiö ja digitaalinen pankkipalvelu, joka tarjoaa mobiilisovelluksen kautta erilaisia rahoituspalveluita, kuten tilit, maksukortit, valuutanvaihdon ja sijoittamisen. Suomessa Revolut toimii Liettuan pankkina, ja sen palveluita voi käyttää sekä ilmaiseksi perusversiona että maksullisina tilauspalveluina lisäominaisuuksilla. "

Revolut on ihan oikea pankki:

"Revolut on brittiläinen teknologiayhtiö ja digitaalinen pankkipalvelu, joka tarjoaa mobiilisovelluksen kautta erilaisia rahoituspalveluita, kuten tilit, maksukortit, valuutanvaihdon ja sijoittamisen. Suomessa Revolut toimii Liettuan pankkina, ja sen palveluita voi käyttää sekä ilmaiseksi perusversiona että maksullisina tilauspalveluina lisäominaisuuksilla. "
Näin olen lukenut, kävi vaan mielessä että josko. Eilen mitä kaverin kanssa sitä selattua niin oli vaan lontoon murteella, sekun aiheuttaa erinäisiä oikosulkuja. Sehän plaras sitä äppiä juosten, en kerenny mukaan.

Kuulostaa ihan yhtä luotettavalta, kuin vaikkapa Notareal muinoin... Not-a-real. :rotfl:

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin