Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ne on Saksassa huolissaan sun rahankäytöstä. +49 on Saksan suuntanumero.Tuli puhelu +491625170887 OP:stä, ovat havainneet jotain kummaa mun tilillä, samalla punasta luuria päälle, en enempää kuunnellu. Vastasin kun en yleensä jätä vastaamatta, enkä suuntanumeroa hokannu, joku nauha lähti pyörimään ja selvää suomea lateli.
Haluaa ostaa Baijerilaisen Mutteri Wirityksen takaisin.Taas joku sakemanni yritti soitella, onkohan tullu tili täyteen. Nyt näky lukevan saksa.
Varmaan ajattelee, että on helppo huijattava, onhan jo kaksi kertaa huijattu autokaupassa.Ja vielä molemmat
Emännys puhui samasta, työluuriin tuli soitto. Punasta.Tuli puhelu +491625170887 OP:stä, ovat havainneet jotain kummaa mun tilillä, samalla punasta luuria päälle, en enempää kuunnellu. Vastasin kun en yleensä jätä vastaamatta, enkä suuntanumeroa hokannu, joku nauha lähti pyörimään ja selvää suomea lateli.
Revolut on ihan oikea pankki:Tämä ei ole puhelu, mutta tunteeko joku sellaisen "pankin" kuin Revolut, eilen keskustelin erään henkilön kanssa asiasta.
Näin olen lukenut, kävi vaan mielessä että josko. Eilen mitä kaverin kanssa sitä selattua niin oli vaan lontoon murteella, sekun aiheuttaa erinäisiä oikosulkuja. Sehän plaras sitä äppiä juosten, en kerenny mukaan.Revolut on ihan oikea pankki:
"Revolut on brittiläinen teknologiayhtiö ja digitaalinen pankkipalvelu, joka tarjoaa mobiilisovelluksen kautta erilaisia rahoituspalveluita, kuten tilit, maksukortit, valuutanvaihdon ja sijoittamisen. Suomessa Revolut toimii Liettuan pankkina, ja sen palveluita voi käyttää sekä ilmaiseksi perusversiona että maksullisina tilauspalveluina lisäominaisuuksilla. "
J-P Mattilan Notareal/Finnscrew cattihan on jossain päin maailmaa entisöitynä.Kuulostaa ihan yhtä luotettavalta, kuin vaikkapa Notareal muinoin... Not-a-real.![]()
Mulle kans soitti tänään samasta asiasta. Eri numerosta kylläkin.0409406072, renoalta, yritti sähköremonttia myyä.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.