Ei ole ollut moista ongelmaa. Kotimaisista kivijalkakaupoista olen tarvitsemani ostanut. Noutaessa maksanut sovitun hinnan.Alkaa veetuttamaan nämä ebay-kauppiaat! Jo toinen tuote, josta aletaan lypsämään rahaa kaupan jälkeen!
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ei ole ollut moista ongelmaa. Kotimaisista kivijalkakaupoista olen tarvitsemani ostanut. Noutaessa maksanut sovitun hinnan.Alkaa veetuttamaan nämä ebay-kauppiaat! Jo toinen tuote, josta aletaan lypsämään rahaa kaupan jälkeen!
Minäkin äänestän aina kekkostaEi ole ollut moista ongelmaa. Kotimaisista kivijalkakaupoista olen tarvitsemani ostanut. Noutaessa maksanut sovitun hinnan.
Mitenhän tuohon oikein nasevasti vastaisi?
Kertoisi ymmärtävänsä, että kyseessä on epärehellisyys ja voisi ottaa yhteyttä ylläpitoon. Ei todellakaan aio maksa mitään lisää.
En ole ehtinyt näiden kanssa sen enempää vääntää, mutta lähetin toki joku aika sitten viestin molemmille. Viestissä epäilin huijausta ja harkitsin yhteydenottamista Ebayn ylläpitoon. Lisäksi korostin, että en maksa yhtään lisää.
Molempien vastaus oli hyvin samansisältöinen, pitäisi maksaa lisää tai minun pitäisi perua tilaus. Tämä on hieman outoa. Myyjäkin pystyy perumaan kaupan, mutta jostain syystä nämä eivät nyt näin toimi. Onko tässä nyt jonkinlainen ostajan turva/oikeus kysymyksessä ja haluavat saada ostajan perumaan kaupan?
Sattuipa mullekin hinnankorotusyritys. Ostin 1000 kg:n vaa'an koukun nokkaan. Maksoin siitä 81,57 €. Nyt tuli ilmoitus, että vaa'assa on laatuongelma ja he voivat hankkia toiselta tavarantoimittajalta laadukkaamman, mutta hintaa pitäisi nostaa. Hinnankorotusta ei vielä kerrota, mutta myyvät samanlaista vaakaa nyt 97,15 €. Viestissä luki, että jos en vastaa 48 h kuluessa, rahat palautetaan. En viitsinyt jäädä odottelemaan, joten pyysin palauttamaan rahat. Vähän outoa, että hintaa yritetään korottaa, koska myyjällä on sentään jo 1 359 988 palautetta, ei luulisi enää sortuvan vedätykseen, mutta palauteprosentti voisi olla parempikin, 97,6 %.
https://www.ebay.com/itm/401829087932?ViewItem=&item=401829087932
Minulla on epäilys, että noiden toimien ensimmäinen vaihe saattaa olla jonkin tekoäly(ttömyyde)n hoitama. Itselleni sattui nimittäin kertakaikkinen oikeusmurhapäätös yhdestä tilauksesta toissa keväänä. Valitin päätöksestä ja kohta ottikin yhteyttä ilmeisen oikea ihminen, joka päätti asian juuri päinvastoin.jonka jälkeen ebay tekee omat johtopäätöksensä ja toimet.
Tarkkaan ottaen vastasin vain sähköpostiin, että joo, palauta rahat. Myyjä teki jotain, jolla kauppa peruuntui. Rahat tulivat sentilleen takaisin tilille. Näköjään pystyisin antamaan negatiivisen palautteen. En ole vielä antanut mitään.En olisi suostunut palautukseen, nyt et voi jättää negatiivista/neutraalia palautetta aiheesta.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.