Drift trike

Tehtiin pieni videopätkä menneen kesän trike -touhuista, katsotaan mitä keksitään ens kesälle :confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
No perkuta, liika pitkään oot ollu hiljaksiin !!!!

Videolla oleva ympäristö on kyllä hiukka sellaista, että voi sattua pipi, jos menee vähä ulos reitiltä..... :rolleyes:
 
Semminkin videossa pätkät joissa löyttyy ongelmia (ketjut pois päältä) antavat uskottavuuta hommalle. Turhan usein löyttyy youtubepätkiä joissa on kaikki mahdollinen joka ei ole täydellistä niin editoidaan pois kylmästi. Jos siis videossa on pätkä epäonnistumisesta ja sen voitosta niin onhan se paljon arvokkaampi kuin "kliinen pätkä" täydellisine onnistumisineen.
 
Semminkin videossa pätkät joissa löyttyy ongelmia (ketjut pois päältä) antavat uskottavuuta hommalle. Turhan usein löyttyy youtubepätkiä joissa on kaikki mahdollinen joka ei ole täydellistä niin editoidaan pois kylmästi. Jos siis videossa on pätkä epäonnistumisesta ja sen voitosta niin onhan se paljon arvokkaampi kuin "kliinen pätkä" täydellisine onnistumisineen.

Jeps, juuri näin..... Vastoinkäymiset kuuluu kuvaan, ja niitä pitää (uskaltaa) myös julkaista !
 
Mahtasko tätä kautta löytyä trikelle ostajaa?
Moottori pultattu rungosta irti (ei kuulu hintaan), myös kaasukahva uupuu, muut osat edelleen kiinni jarruja sekä turbotilpehöörejä myöden! Taka-akselin rattaan keskiö on sökö.
Hinta tähtitieteellinen 85€ ja nouto Nokialta. Moottorin hintakin kuulemma neuvoteltavissa.

Kunto talven jäljiltä:
 

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin
Ylös