Myydään Chrysler Voyager 2,5TD -98

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jusape
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jusape

Mr Horsepower
KK Plus ADpack
Tälläinenkin olis eräällä tuttavapariskunnalla myynnissä, siis 2.5TD koneella, liukuovet molemmin puolin, 7h h-a.
Leimassa ja hyvässä kunnossa, sekä siisti sisältä, ei tupakoitu, kaksilla hyvillä renkailla, takajouset vahvistettu lisälehdillä+ilmaiskarit, hopeanharmaa.
Mittarilukemaa en nyt tarkkaan muista, mut olisko ollut jotain 430Tkm.

Hintaa(pyyntiä) olis 3,5k€

Yht otot ja tiedustelut tähänkin toistaiseksi vain tänne tai yv

Viimeksi muokattu:
Hintaa tuli kysyttyä, 3,5k€ pyynti, myös vaihto pieneen (golf, tms vastaava, samaa hintaluokkaa) diesel voi onnistua,
autossa on siis myös Weba, saa pieneen (muutamia satasia) lisähintaan mukaan (muuten irroitetaan talteen)

Mulla oli vastaava eli GrandVoyager 2,5TD -96 johon olin tyytyväinen. Tilaa riittävästi ja yllättävän pieni kulutus, n. 8l/100km sekalaisessa ajossa.
Tilaa tarvitsevalle kova sana. Trafilta tuleva maksu saattaa tuntua hieman kovalta MUTTA pitää laskea KAIKKI kulut vuoden ajalta niin kulutuksen pienuus verrattuna vastaavan kokoiseen bensakulkineiseen saattaa dieselin edulliseen asemaan.
Plussaa tuolle dieselmoottorille on sairaan hyvä kylmäkäynnistysominaisuus. Mulla ei ollut minkäänlaista lämmitintä moottorille ja säilytys aina ulkona. Vaikka pakkasta oli -26 astetta niin aina lähti kertahehkutuksella helposti käyntiin ilman lisävirtaa.

Että miksi sitten hylkäsin noin erinomaisen auton.:tuumaus:

Sydämmeltäni kun olen Volvomies niin V70 tuli taas takaisin vaihdettua kun tenavat kasvoivat että mahtuvat samalle penkille. Vaikka V70 onkin "iso auto" niin samalle takapenkille turvakaukalo ja kaksi turvaistuinta on liian ahdasta. 7-paikkaisessa Voyagerissa kun kaikille tenaville oli oma penkkinsä niin homma oli helpompaa ja vähemään riitoja kun eivät ylettyneet lyömään toisiaan.:tapu:

GRAND-malli tääkin siis on, matka-ajossa n. 6,5L/100km kulutus...
Tuo -96 mallinen saattaa olla oikeesti -95 mallia, jos vanhempaa, kulmikkaampaa, korimallia, 10/95 alkoi tulla jo pyöreämpää korityyppiä,
-95 valmistettuja malleja, jotka rekisteröity 96, myydään tietty 96-mallisina, vaikkei ne sitä enää ole oikeasti lainkaan....

Edit: Ja sen tiedän, että teknisesti tuo on taatusti kunnossa, itse huoltanut/remontoinut tarvittavat pikkuhommat ko. autoa viimeiset 3-4v, renkaan ja öljynvaihdoista alkaen.
Ja tuo omistaja(nainen) ajoi sillä työmatkoja Mynämäki-Salo väliä, porukkakyytiä 4-6henkeä kyydissä, eli n.100km/suunta, ja Nokian Salon tehtaalla oli silloin 3-vuorotyö vielä.....
Eli auton PITI olla luotettavassa kunnossa......

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin