Ostetaan Black'n Roll tai Velosolex

Viestiketju:
Ostetaan Black'n Roll tai Velosolex

Pawe

Kansalainen
Liittynyt
22 Elokuu 2020
Viestit
9
Hyväkuntoista otsikon menopelia saa tarjota.Hinta /kunto?
 
Jeps, tervetuloa myös omasta puolesta. Itse en tällä hetkellä tiedä Velo Solexeja kuin tuon huoltamani 3800:n. Se kun ei ole varsinaisesti myynnissä, niin sen ostamisessa ei lie järkeä.

Tässä kun nyt asia nousi esille, niin olisihan tuollainen kyllä itselläkin tässä kotosalla hieno. Voisi käydä jotain sähköapupolkuttimia kiusaamassa...
 
Taannoin tais jossain huutokaupas, tms, olla Solexi myynnis .....
 
Jeps, tervetuloa myös omasta puolesta. Itse en tällä hetkellä tiedä Velo Solexeja kuin tuon huoltamani 3800:n. Se kun ei ole varsinaisesti myynnissä, niin sen ostamisessa ei lie järkeä.

Tässä kun nyt asia nousi esille, niin olisihan tuollainen kyllä itselläkin tässä kotosalla hieno. Voisi käydä jotain sähköapupolkuttimia kiusaamassa...
Kiitokset !
 
Viimeksi muokattu:
Moro

Mulla on malli S2200 vm. -63,alkuperäinen,siisti,ei sitä ole tarkoitus myydä mutta jos sitä nyt kuitenkin halukkaalle tarjoaisi hintaan 1600€.
 
Kiitokset infosta .Täytyypä tutkia ko.laitetta tarkemmin!
 
Viimeksi muokattu:
Moro

Mulla on malli S2200 vm. -63,alkuperäinen,siisti,ei sitä ole tarkoitus myydä mutta jos sitä nyt kuitenkin halukkaalle tarjoaisi hintaan 1600€.
Moro, tutkitaan asiaa ja eri vuosimalleja nyt kun alkaa olla vaihtoehtoja.
 
Katos vaan.! Hain itse Velosolexia,niin ei natsannu !

Merkki on Solex, malli VéloSoleX <mallisarjan numero>. Mallisarjan numero vastaa tuhatta tehtyä pyörää kyseisten muutoksien hetkellä (esim. S3800 = 3 800 000 Velosolexia on tehty ennen kyseistä mallisarjaa). Mallisarjan numerosta on yhdistettävissä myös alkaen vuosimalli. Johtuen rinnakkaistuotannosta, sekä ulkomailla lisenssillä valmistetuista yksilöistä, mallisarjan numero ei kerro tarkkaa valmistusvuotta.

Tuo nettimoton linkittämäni yksilö on 1700 vm 1966. 1700 mallisarjan valmistus on aloitettu 1959 ja S2200 valmistus on aloitettu jo 1961, S3300=1963, S3800=1966.

Tuo huoltamani yksilö on lisenssillä Ruotsissa valmistettu S3800 vm 1973. S3800 valmistus on aloitettu 1966 ja mallin 5000 valmistus on aloitettu 1971.
 
Takaisin
Ylös