Antin Hitatsi ja sen aiheuttamat työt

Jottai sen suuntasta,

Tuli tuohon laitettua nuo kahvat, tehtyä releboksi venttiilipöydälle ja laiteltua vielä tuo venapöytäkin. Ettei se ihan pelkästään ollut tuon näkyvimmän osan rakentelua.

IMG-20220904-WA0002.webp

Voi perse että mä oon kätevä, näppärä yms..

Onnistuin paskomaan tuosta uutukaisesta venttiilipöydästä noita keloja 3kpl.. ekalla sijoituspaikalla ollessaan puomin kun nostaa ihan pystyyn ottaa vähäsen kiinni, sen verran että kaikki liitoskohdat pyyhkiytyy keloista pois...

Mistähän nämäkin löytäisi uudet/vastaavat ??

Tuo keskireikä on vielä oudon iso (22mm)
Osaako joku auttaa miestä vastamäessä..

20221122_182503.webp 20221122_182513.webp 20221122_182521.webp

Voi perse että mä oon kätevä, näppärä yms..

Onnistuin paskomaan tuosta uutukaisesta venttiilipöydästä noita keloja 3kpl.. ekalla sijoituspaikalla ollessaan puomin kun nostaa ihan pystyyn ottaa vähäsen kiinni, sen verran että kaikki liitoskohdat pyyhkiytyy keloista pois...

Mistähän nämäkin löytäisi uudet/vastaavat ??

Tuo keskireikä on vielä oudon iso (22mm)
Osaako joku auttaa miestä vastamäessä..

Näytä liitetiedosto 105956 Näytä liitetiedosto 105957 Näytä liitetiedosto 105958

Eikö tuolta saa kaivettua sen verran liitintä esiin että saa tinattua johdon siihen. Näin hätä korjauksena.

Mistä toi venttiili on hommattu?
Näin yleisesti samasta paikasta yleensä löytyy varaosia tai toisena vaihtoehtona tieto mistä löytyy

Tämä pelkästään hyvä uutinen, mulla pamahti selästä jotain.. meen ehkä huomenna käymään paukkeilla(ja tiedoksi: mulla ei oo paskat housuissa, vaikka kävely siltä näyttääkin. Tai ainakaan sitä normaalia lusikallista enempää)

Siirretään maksua vuodella, josko kasvaa korkoa ?

Ai vittu, en muistanna ajoissa tätä. En pääse paukkeelle nyt (no en oo päässy vielä yhtäkään kertaa, josko ens vuonna oikeesti ehtisi).

Töissä menee molemmat päivät, josko ens vuonna. Pölypurusäkkikin jäi laittamatta yhden paikallisen mukaan.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin