Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ensimmäinen maistuu aina parhaalta
Kyllä se nii tahtoo olla ja sitte sitä kuitenni aina pitää koittaa että maistuuko ne seuraavat yhtä hyvälle.Ensimmäinen maistuu aina parhaalta![]()
Eli ns "seitin ohuet kännit"Tuo muinoin lavatansseissa opittu ottamisen määrä on iskostunut mielen eli jos itse havaitsee humalansa mutta muut ei sitä huomaa on kohdallaan.
Tuon kun oppii ja sisäistää niin on paljon helpompi elää. Jo poikamiesaikana lavatansseissa tuli havaittua että jos on juonut sen verran liikaa että sen naiset huomaa on ilta menetetty. Mun vaimo on absolutisti mutta koskaan ei ole ollut erimielisyyttä mun ottamiseta. Joskus kun mulla ei työnpuolesta ollut mahdollista käydä alkossa aukiolojen vuoksi niin emäntä kävi hakemassa kossupullon mulle.Eli ns "seitin ohuet kännit"
Tää on ihan jees siis toi sinivalkonen...Hiukan ehkä turhan kitkerä omaan makuun. Tai sitten alkoholi (8%) jotenkin puskee läpi. Ei osaa sen paremmin analysoida. Ja ehkä jossain puolivälissä ravintolailtaa maistuisi eri tapaan kuin saunan jälkeen.
Näytä liitetiedosto 169961
Olikos sen 6,90 keissi, pari rasiaa on maratoonaa maisteltu ja tuntuu gyl putoovan ihan jeah.
Keissi on odottamassa, ei vielä testattu.Olikos sen 6,90 keissi, pari rasiaa on maratoonaa maisteltu ja tuntuu gyl putoovan ihan jeah.
Sori, nyt ei 15 päivän reissun jälkeen jaksa hypätä heti busterin puikkoihinOta kyytii ja täräytät pusterilla aamusta itään ni katellaan kitö ajot ja maistellaan?
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.