Alkoholijuomia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika 82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Kaveri tarjos digestiveksi Kazakstanilaista vodkaa. Hiukan skeptinen olin ja valmistauduin jo henkisesti irvistämään, mutta oli hyvää. Oli kuulemma halpaa, mutta ei ala eikä ylähyllyltä vaan siltä väliltä.
IMG_20260627_220709134_MFNR.webp

Hiukan ehkä turhan kitkerä omaan makuun. Tai sitten alkoholi (8%) jotenkin puskee läpi. Ei osaa sen paremmin analysoida. Ja ehkä jossain puolivälissä ravintolailtaa maistuisi eri tapaan kuin saunan jälkeen.
IMG_20260703_205617471_MFNR.webp

Puolituttu kaveri reissaa virossa aika usein ja sieltä tuo kirkkaita pulloja eli Stolitsnajaa ja Saaremaa vodkaa. Noita silloin tällöin tulee kaverilta ostettua. Nytkin Saremaata raakana. On sen verran ydmyä että sitä ei kehtaa humaltumismielessä ottaa vaan pieniä siivuja viikonlopun kunniaksi. Huomenna aamulla klo10 puhallan Drägeriin ajokelpoisen määrän.
Tuo muinoin lavatansseissa opittu ottamisen määrä on iskostunut mielen eli jos itse havaitsee humalansa mutta muut ei sitä huomaa on kohdallaan.
Oli muuten toimiva juttu koska naiset eivät mitenkään arvostaneet niitä öriseviä äijiä jotka väkisin yrittvät "valloittaa".

Eli ns "seitin ohuet kännit"
Tuon kun oppii ja sisäistää niin on paljon helpompi elää. Jo poikamiesaikana lavatansseissa tuli havaittua että jos on juonut sen verran liikaa että sen naiset huomaa on ilta menetetty. Mun vaimo on absolutisti mutta koskaan ei ole ollut erimielisyyttä mun ottamiseta. Joskus kun mulla ei työnpuolesta ollut mahdollista käydä alkossa aukiolojen vuoksi niin emäntä kävi hakemassa kossupullon mulle.
Hän kun kokemukseta tietää että voin kotona ottaa perheen ja muksujen paikalla ollessa ilman että olisin humalassa että sen huomasivat.

Jokuhan voisi todeta että hyvä humala menee hukkaan jos sitä ei kukaan huomaa mutta mulle tuo ei sovi.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin