Ketjukolariaavikkovesijuoma.Näytä liitetiedosto 163103
piti hopasta ottaa viivakoodin päältä kameli irti että saa pantin
nii siitä se ajatus sitte lähti.
pistetään vaikea kysyjämys: kukas tunnistaa mikä on oikeenpuoleisin viski?
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Ketjukolariaavikkovesijuoma.Näytä liitetiedosto 163103
piti hopasta ottaa viivakoodin päältä kameli irti että saa pantin
nii siitä se ajatus sitte lähti.
pistetään vaikea kysyjämys: kukas tunnistaa mikä on oikeenpuoleisin viski?
saakos täshän liittyvän kuvanki, niin seuraavan tynnyrin etiketti ois valmis...Ketjukolariaavikkovesijuoma.
Maistuu ihan tasan samalta kuin märät hevosen varusteet haisevat.Maistuu märältä hevoselta.
Näytä liitetiedosto 164704Ookko sä paljonkin nuoleskellu märkiä hevosia...Näytä liitetiedosto 164703
Metsälude mansikan mukana suuhun joutuessaan antaa saman tunteen. Maistuu samalta kuin haisee.Maistuu ihan tasan samalta kuin märät hevosen varusteet haisevat.
Öötä ja Ärrää pitää olla
Empä ole moisia haistellut mutta jos vastenmielistä hajua hakee niin ajokoiramiehen maasturi kesäkuumalla. Kun töissä moista piti huoltohalliin ajaa niin sisään istuttua heti ulos ja oksentamaan. Kävin omistajalle sanomassa että saat itse ajaa keksinnön sisälle. Minä en pystynyt.Maistuu ihan tasan samalta kuin märät hevosen varusteet haisevat.
Joo mutta jos ajat niin älä ota sitä......vakavasti.Öötä ja Ärrää pitää olla![]()
Istu siellä ajokoiramiehen -70 luvun autossa jossa myös se märkä ajokoira ja ikkunoita ei voinu pitää auki ku jumalaton ukkoskuuro, kuski vääsni lämppärin täyslille...Empä ole moisia haistellut mutta jos vastenmielistä hajua hakee niin ajokoiramiehen maasturi kesäkuumalla. Kun töissä moista piti huoltohalliin ajaa niin sisään istuttua heti ulos ja oksentamaan. Kävin omistajalle sanomassa että saat itse ajaa keksinnön sisälle. Minä en pystynyt.
Istu siellä ajokoiramiehen -70 luvun autossa jossa myös se märkä ajokoira ja ikkunoita ei voinu pitää auki ku jumalaton ukkoskuuro, kuski vääsni lämppärin täyslille...
Nimim. kokemusta on...

Ja jos otat, niin pitää ajaa heti Selkiin...Joo mutta jos ajat niin älä ota sitä......vakavasti.
en ollu, töimatka nurburingin lähimaastoo. Sillei iha jees reissu, 2 yötä reissussa, rahulia meni <50€. Ja sain playmobil setinkin viel kotio tuotavaks. Ja tais toi töittenkin puolesta iha jees reissu olla.Ei taija tuo veli Sakkuli ny olla ihan kotomaassa oluita maistelemas...
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.