Alkoholijuomia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika 82
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ketjukolariaavikkovesijuoma.
saakos täshän liittyvän kuvanki, niin seuraavan tynnyrin etiketti ois valmis...

pitäis vaa saada aikaseks kerätä porukka kasaan ja pistää tynnyri tulee, too loppuviimein ei oo ees kallista. Jaakko makso jonkun 40-50e/plo ja väittäisin että vastaava tavara ois 100e/pullo alkon tiskillä. Tossa tietty ei ikinä tiiä mitä tulee, eka yritys oli onnistunu.

Kaupunnilla tuli perjantaina kävästyä. Joku karaokebaari, ni siellä oli jotain ipaa hanassa. Oli ihan hyvää, mutta hyvä oli hintakin, 11,5€ 🙄

Enpä ole koskaan ennen maistanut sakea. Nyt sekin on tehty.
Tuoksuu ananaskarkeilta. :kuola:
Maistuu märältä hevoselta. :mphh::beatdead:

Maistuu märältä hevoselta. :mphh:
1772819683895.webp
Ookko sä paljonkin nuoleskellu märkiä hevosia...
1772819637920.webp

Pitkästä aikaa tuota kaikkien varoittelemaa sekoitusta eli R20 energiajuomaa 0,5 pullo johon kossua sekaan. Tuon kun illan mittaan tyhjennään ja normi aikaan eli kympin uutisten jälkeen nukkumaan.
Aivan samalla tavalla uni tulee kuin muinakin iltoina. Energiajuomalla tai kahvilla ei ainakaan vielä ole ollut minkäänlaista vaikutusta unen saantiin.

Maistuu ihan tasan samalta kuin märät hevosen varusteet haisevat.
Empä ole moisia haistellut mutta jos vastenmielistä hajua hakee niin ajokoiramiehen maasturi kesäkuumalla. Kun töissä moista piti huoltohalliin ajaa niin sisään istuttua heti ulos ja oksentamaan. Kävin omistajalle sanomassa että saat itse ajaa keksinnön sisälle. Minä en pystynyt.

Empä ole moisia haistellut mutta jos vastenmielistä hajua hakee niin ajokoiramiehen maasturi kesäkuumalla. Kun töissä moista piti huoltohalliin ajaa niin sisään istuttua heti ulos ja oksentamaan. Kävin omistajalle sanomassa että saat itse ajaa keksinnön sisälle. Minä en pystynyt.
Istu siellä ajokoiramiehen -70 luvun autossa jossa myös se märkä ajokoira ja ikkunoita ei voinu pitää auki ku jumalaton ukkoskuuro, kuski vääsni lämppärin täyslille...
Nimim. kokemusta on...

pitkästä aikaa sitä eksy ravintelii, nii pitihän sitä sitte vähä vehnästä maistella. Ja väliin muutama kellerbier ja taisin mä jonkun talon oluenkin? maistaa. Mut se on kyl sanottava että vaikka toi vehnä ei ollu iha parasta mitä oon juonnu, nii oli se kyl hyvää. Vinkkinä muille: Altstädter Schießhaus An den Kellern 30, 91054 Erlangen on käymisen arvoinen paikka.

Ei taija tuo veli Sakkuli ny olla ihan kotomaassa oluita maistelemas...
en ollu, töimatka nurburingin lähimaastoo. Sillei iha jees reissu, 2 yötä reissussa, rahulia meni <50€. Ja sain playmobil setinkin viel kotio tuotavaks. Ja tais toi töittenkin puolesta iha jees reissu olla.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin