Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Lukitusruuvi istukan pohjalla (ainaki useimmissa) ja istukka kierteellä kiinni akselissa..Pakko moittia kun tuli tämä ketju esille, nuo Röhmin pikaistukat mitä boschissa on ovat silittäneet leukansa. Mitenhän ne istukat on edes kiinni siinä akselissa että sais irrotettua.
(muoviset?) planeettarattaat siellä taitaa vaan joustaa jos pulttikoneella yrittää ampua.Istukkaan kiinni tiukkaan 10 mm pultti ja pulttikoneella ampuu auki.
Se on se julma vääntö, noissa pitäs olla morse 3 kartioMeillä töissä silvottu rälläkällä boscheista vanha istukka pois ja uusi tilalle. Nuo on kyllä ollut yllättävän paskoja istukoita
![]()

Tuollein olen irroittanut, ei vielä ole planeettoja mennyt...(muoviset?) planeettarattaat siellä taitaa vaan joustaa jos pulttikoneella yrittää ampua.
Hyvin onnistuu myös kuusiokolo avaimellakin.Istukkaan kiinni tiukkaan 10 mm pultti ja pulttikoneella ampuu auki.
Oliko kyseessä metallisella ulkopuolella olevalla Röhmillä oleva Bosch? Netistä ei löydy mitään specsiä mikä kiinnitys noissa on istukalle. Kyllä minäkin oon muista irrottanut ja hyvin lähti ilman pulttipyssyäTuollein olen irroittanut, ei vielä ole planeettoja mennyt...
Ei, kun yleensä olen pulttikoneella irrottanut tuolla tavalla.Oliko kyseessä metallisella ulkopuolella olevalla Röhmillä oleva Bosch? Netistä ei löydy mitään specsiä mikä kiinnitys noissa on istukalle. Kyllä minäkin oon muista irrottanut ja hyvin lähti ilman pulttipyssyä
Tarkoitin porakonettaEi, kun yleensä olen pulttikoneella irrottanut tuolla tavalla.
epäilen kiinnityksen olevan joku spesiaaliSe pitää muistaa, että jos istukan pohjalla ei ole sitä vasenkätistä lukitusruuvia, niin sitten luultavimmin on kartiokiinnitys.Tarkoitin porakonettaepäilen kiinnityksen olevan joku spesiaali
Edit. Se kaikista vanhin boschi (2011) kärähti muuten joku aika sitten, joten väännän siitä väkisellä niin katsotaan sitte oliko kierrettä vai ei.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.