käväsin vitsikoneella kysymässä teriä, kuulemma myydään vaan 5kpl paketeissa nin kokeillaanpa alku sitten näillä mitä on.. katotaan toimiiko edes huonosti. teräohjurit ja hihnan kiristin pitäis taikoa 

Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.

Mulla on ihan 608ZZ laakereita 8mm pultin päällä rinnakkain.käväsin vitsikoneella kysymässä teriä, kuulemma myydään vaan 5kpl paketeissa nin kokeillaanpa alku sitten näillä mitä on.. katotaan toimiiko edes huonosti. teräohjurit ja hihnan kiristin pitäis taikoa![]()
Hitto tuo se vaan on upea! Nuo värit vielä eritoten koskettavat erästä wanhaa kaveria sekä meidän yhteistä työhistoriaa niin syvältä ja positiivisesti, jotta piti hälle kuva välittää.Tuossa kuva:
Näytä liitetiedosto 169795

Isompi pittää olla kuulikko!Mulla on ihan 608ZZ laakereita 8mm pultin päällä rinnakkain.

nii voihan sen toki vaikka hitsata
Muista sitte sisäpuolelle se sähkölinnun yskös, ulkoreunalla meneepi hukkaan![]()

Mulla on tuo tehdastekoinen Woodmizer, niin siinä ei oo teräohjurissa säätöä tukin mukaan. Aluksi sitä ihmettelin, mutta käytäntö on vahvistanut, että ei sitä tarvita. Ei vaikuta ainakaan minun sahassa sahaustulokseen.iso-samin sahaakin teollisuusvakoilin tuossa.. mitenkäs kun sahoissa yleensä on se toinen teräohjuri säädettävä (eli ohjurilaakereitten väliä voi säätää sahattavan palikan mukaan) niin tarviiko sitä kokoajan nylpätä edestakasin vai onko se enemmän semmoinen "kiva juttu" jolla ei niin just väliä?
Ihan täyttä kakkaa elä tilaa enempäämun pumppukärryn pyörät....
mut, jos ne käyttöö menee nii voin mää temusta uusia tilataJos vaikka tulis oikeen kokosia
Tokihan se tukee mitä lähempänä teräohjurit on toisiaan, mutta toiminee varmasti ilmankin.Mulla on tuo tehdastekoinen Woodmizer, niin siinä ei oo teräohjurissa säätöä tukin mukaan. Aluksi sitä ihmettelin, mutta käytäntö on vahvistanut, että ei sitä tarvita. Ei vaikuta ainakaan minun sahassa sahaustulokseen.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.