aivan hyvä tukkivannesaha

Jos on tyhmä ni pitää vaan yrittää kovempaa :raaps:

image.webp

ei saa luovuttaa...

1782536642691.webp

nyt on nostokäppyrät siirretty sivulle, uudet pyörät alla ja monta muuta uutta virhettä jotka keksitään sitten myöhemmin :baghead:
tuli loihdittua nostomoottori v2.77 .. mönkijän perä, kuusiokoloavain ja sähkövinssi.. pitäs kyllä olla hitaampi välitys hänessä :raaps:

1782536968547.webp

vipotusakselin hitsuutusta, laitoin nokkelana poikana taperlokki-hihnapyörän kanssa suoraan, kun navan jäänteessä oli etureuna suora...

1782536691264.webp

toki ihan uskomattoman kätevä sitten irrottaa kun eihän se purkaannu... :baghead:

1782536800028.webp

Äärettömän taitavana matemaatikkona olin suorittanut laskentatoimenpiteitä silleensäkkin, että mersun 15" pyörät käy tuohon ja vähän yli 4m terä + varaa +-10cm. saattaa nimittäin tämänpäiväisen käytännön kokeen mukaan olla niin, että ei käynyt. no nyt on kokeeksi peräkärrin vanhat 13" pikkuympyrät jotka toki luonnollisesti vipottaa kuin yliajettu kumiankka vappukoneistamolla.

Samalla tinkimättömällä ammattitaidolla kuin juhlamokkamainoksessa konsanaan olin valmistanut navat taidokkaasti siten, että ne eivät ole samalla korkeudella. onneksi aamupäivän agendana oli hitsata nuo napoja kannattelevat paketit kunnolla nippuun... näyttää siltä että tulevan hyvin liskojen kanssa nukutun yön jälkeen, seuraavan kokoontumisen tavoitteena on oman henkisen elämän tutkiskelu ja napasysteemi paketin aukaisu rälläkällä sekä kempaten jotain knööliä väliin.. noh..

1782655577632.webp

Kyllä pittää hattua nostaa näille "polven päällä" tekijöille! :)

Hirvittävä homma oli tehdä itellekki vaikka vehkeet, pelit ja pensselit löytyy!

se on kun ei osata suoraan porata, rälläköijä, hitsata eikä runkata.. jos mulla olis joku suunnitelma tälle ollut ja valmiit osat niin varmaan olis helpompaa, mutta säpelletään sitä mukaa :vipottaa:

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin