Iso hyvä akkupora ja 150 millinen putkipora siihen.Enää kyllä edes muista kaikkia niksejä
Aukee ovi vaikka lukko jäisi lukittuun tilaan sinne putkiporan sisälle.
Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Iso hyvä akkupora ja 150 millinen putkipora siihen.Enää kyllä edes muista kaikkia niksejä
Liikaa treenattuMä oon porannu reiän keskelle oveetoki liian pienen kun hauis ei mahtunu läpi.
En tarjonnu, mut en vastustaisi, jos tulis.. jos on luuta oven eessä, ni siirtää syrjään.Joko Mika tarjos neitokaiselle kortteeria mihin pääsee ilman älyavaimia?![]()
Ennenkin tästä kirjotellu, mut sellane mutu, et ehkä puolet lukoista aukee ekalla yrittämällä, osa sitten vaatii 2-7 yritystä. Ja 1-2% ei aukea. Ja samalla avaimella. Avauksia voi tulla viikon aikana reilusti yli sata, niin sanoisin, että keskimääräistä enempi kokemusta noista. Eli pääpiirteittäin tuote toimii. Mutta kyllä tuollaisessa tuotteessa sen toimintavarmuus pitäisi olla lähempänä 100%.Emännällä töissä käytössä tommonen älyavain eikä se ole vielä missään sen kaa joutunut tappeleen. Kuitenki kuulostaa että jotkut ei saa missään ovia auki äly avaimella.
En oo yhtään käyttänyt, mut silti oon sen perus-mekaanisen lukon kannalla...Ite oon sen verran käyttäny noita että mieluummin perus abloyn ottaisin
Varo että et ASTU MIINAAN!!!En tarjonnu, mut en vastustaisi, jos tulis.. jos on luuta oven eessä, ni siirtää syrjään.
Poikamies voi ottaa riskejä.Varo että et ASTU MIINAAN!!!
Miinaan astuminen voi vaikuttaa loppuelämään...Jep,vai siis mistäkö oli kyse
![]()
Tai Ladaan törmääminenMiinaan astuminen voi vaikuttaa loppuelämään...
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.