VW Golf Country 4x4 -91

Viestiketju:
VW Golf Country 4x4 -91

Siitä ei tarkkaa kuvaa ole kumpaan suuntaan ennakko muuttuu, mutta jos kylmänä käynnistää ilman että vipu on vedettynä tahtoo käynti ontua ja kun vetää pitkälle alkaa heti käydä kunnolla
Jetan kans ei ole pakkaskäynnistyskokemuksia, mut tolla T4 1.9D laitteella niitä riittää kyllä.
Ja tasasemminhan se käy pakkaskäynnistyksessä kahva ulkona.
 
Jetan kans ei ole pakkaskäynnistyskokemuksia, mut tolla T4 1.9D laitteella niitä riittää kyllä.
Ja tasasemminhan se käy pakkaskäynnistyksessä kahva ulkona.
Vaikuttaako tuo ennekonsäätö ainoastaan joutavalla? Omassa 1/2 GTD ristisiitoksessa, joskus unohtui päälle ja ajossa en huomannut mitään eroa.
 
Viimeksi muokattu:
Vaikuttaako tuobennekonsäätö ainoastaan joutavalla? Omassa 1/2 GTD ristisiitoksessa, joskus unohtui päälle ja ajossa en huomannut mitään eroa.
Joo, monesti ajanut pitkät pätkät tuo kylmäkäynistys kahva ulkona, huomaamatta mitään ajo käyttäytymisessa. Ainostaan eron käynnissä huomaa kylmäkäynistyksessä, ja varsingin sen käynnin tasautumisessa ja vaalean savun määrässä.
Se on hyvin pieni asteluku minkä se ajastusta muuttaa. Aika herkkää se on muutenkin noitten koneiden kanssa ajoituksen kohdalleen haussa.
Viime kesänä tuli 31 vuotta täyteen kun noitten koneiden kanssa ajellut.
 
Vaikuttaako tuo ennekonsäätö ainoastaan joutavalla? Omassa 1/2 GTD ristisiitoksessa, joskus unohtui päälle ja ajossa en huomannut mitään eroa.
Pitäis joskus piruuttaan oikein kurkkia ehkä, että miten se vaikuttaa....
 
@Naxxu n toimittamat päälliset vertailussa nykyisten kanssa. Aavistus on eroa kuviossa, värisävy minun silmään sama. Kokonaisuutena riittävän lähelle saman näköinen:peukku:
20240215_172916.jpg

Näitä ratin aluskoteloita näyttää tosiaan olevan erilaisia, tässä on tuollainen avausnuppi ja lähtee irti etureunaa myöten.
20240215_173047.jpg20240215_173149.jpg
 
Näitä ratin aluskoteloita näyttää tosiaan olevan erilaisia, tässä on tuollainen avausnuppi ja lähtee irti etureunaa myöten.
20240215_173047.jpg20240215_173149.jpg

Nestekäyttöinen kytkin. Vaijerikäyttöisessä nuo lokerot ovat yhtä kappaletta ilman erillistä runkoa. Tässä mallissa taas on runko-osa, jossa on tuo oikean puolen lokero, ja sitten tuo vasen lokero/sulakerasian kansi (191 857 925 E) on irroitettava.
 
Olisko nyt muuten kun tarkemmin muistelen että näissä viimeisissä vuosimalleissa on tuo napilla irroitettava lokero tuossa sulaketaulun kohdalla, muistaakseni minulla joskus takavuosina olleessa flair-jetassa oli samanlainen
Nestekäyttöinen kytkin. Vaijerikäyttöisessä nuo lokerot ovat yhtä kappaletta ilman erillistä runkoa. Tässä mallissa taas on runko-osa, jossa on tuo oikean puolen lokero, ja sitten tuo vasen lokero/sulakerasian kansi (191 857 925 E) on irroitettava.
Onko kakkiksessa ollut nestekytkintä missään muussa mallissa kuin gti g60, se kun tiedämmä ainut jossa on 02A vaihteisto
 
Olisko nyt muuten kun tarkemmin muistelen että näissä viimeisissä vuosimalleissa on tuo napilla irroitettava lokero tuossa sulaketaulun kohdalla, muistaakseni minulla joskus takavuosina olleessa flair-jetassa oli samanlainen

Onko kakkiksessa ollut nestekytkintä missään muussa mallissa kuin gti g60, se kun tiedämmä ainut jossa on 02A vaihteisto

Tuossa otannassa mitä katoin, niin oli lisämaininta "stowage compartment for vehicles with hydraulic clutch actuation". On kyllä vähän epämääräinen tuo varaosasivu, tuo kokemus malleista ja niiden eroista varmasti helpottaa.
 
Vaijerilla on kytkin tässä. Mulla oli joskus -88 jetta, mitten kyllä pirullakaan muista millainen siinä oli.
...925 D

20240215_173157.jpg
 
Oletettavasti sellainen jossa on tuossa hyllyssä kiinteä kehys ja siellä pohjalla lokero joka lähtee ihan vain nyppäämällä irti

Edit. Ja vanhemmissa ei ole muuten tuota central electric - tekstiä tuossa lokeron yläpuolella
 
Aika harvinainen näkyy olevan maailmallakin tuo alamuovi. Pitänee varmaan etsiä tuo lokeron luukku, eiköhän sen ihan hyvin saa istutettua paikalleen.
Nyt on tiedossa yksi kakkiksen raato, josko tuon hommmaisi varaosiksi. Kunnosta ei mitään tietoa, ainoa tieto oikeastaan että on alkupään vuosimalleja ja sininen.
 
Siinä kannessa on koko sen kannen mittainen muovinen sarana, joten en kyllä oikein usko että sitä saa muuten fiksusti kiinni muuten kuin liimaamalla pysyvästi kiinni
 
Ajattelin sisäpuolelle liimata jonkin saranan virkaa hoitavan kaistaleen. Ja ehkä pysyvästi liimattukin on tässä tapauksessa parempi kuin ammottava aukko.
 
Olisko nyt muuten kun tarkemmin muistelen että näissä viimeisissä vuosimalleissa on tuo napilla irroitettava lokero tuossa sulaketaulun kohdalla, muistaakseni mistä takavuosina olleessa flair-jetassa oli samanlainen

Onko kakkiksessa ollut nestekytkintä muussa mallissa kuin gti g60, se kun tiedämmä ainut jossa on 02A vaihteisto

02A on myös vaijerikytkimellä. mulla oli mk3 golfissa 02A hetken aikaa vajerilla kytkin ja vw alkuperäisillä osilla ku ite ne siihen laitoin
 
02A on myös vaijerikytkimellä. mulla oli mk3 golfissa 02A hetken aikaa vajerilla kytkin ja vw alkuperäisillä osilla ku ite ne siihen laitoin
Tietääkseni muumikeula-passat 1,6 bensakoneella on ainut missä on 02A vaijerikytkimellä, kaikki muut on nesteellä

T4:n ns pikkulaatikko 02B on periaatteessa sama kuin 02A ja ne on lähes kaikki vaijerikytmellä, joten siitä käy se työsylinterin korvaus-systeemi ja vaijerin kuoren päälle pystyy tekemään itse pitimen vaikka lattaraudasta

Yhtä kaikki kakkiksessa ei ole alunperin 02A-laatikkoa muuta kuin neste-kytkimellä ja se on samalla ainut missä on neste-kytkin ja 02A-vaihteisto on ainoastaan g60 moottorin yhteydessä etuvetoisena gti g60-mallissa sekä nelivetoisena rallye-mallissa
 
@Naxxu n toimittamat päälliset vertailussa nykyisten kanssa. Aavistus on eroa kuviossa, värisävy minun silmään sama. Kokonaisuutena riittävän lähelle saman näköinen:peukku:
Näytä liitetiedosto 129047

Näitä ratin aluskoteloita näyttää tosiaan olevan erilaisia, tässä on tuollainen avausnuppi ja lähtee irti etureunaa myöten.
Näytä liitetiedosto 129049Näytä liitetiedosto 129050
Onko muuten mitään toivetta että tuo normi-penkin reunapala riittää leveyden puolesta tuohon "recaroon"?
 
Takaisin
Ylös