Virtaussäädin tunnistaako kukaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kkuula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

kkuula

Kansalainen
KK Plus ADpack
Ostin tuossa taannoin käytetyn messerin virtaussäätimen Argon/Mix ja sen piti olla käypä kotimaisiin argon ja seoskaasupulloihin joissa kierre W24.32x1/14 mutta eipä ollut! Pari hätäistä kuvaa mittarista ja sen liittimestä. Eli mittarin kiinnityksessä on tuollainen kuvassa näkyvä osa joka pitäisi mennä pullon venttiilin sisään hyvän matkaa ja tiivistyä tuolla kartiolla ja o-renkaalla.

EDIT: Facebookin foorumilla oli puhetta että messerin pulloissa ollut ihan omaa liitintä ja onkohan tämä sitten ole semmonen? Ei käy argon eikä hiilidioksidipulloon. Ostin tämän käytettynä ja myyjän ilmoituksessa oli kuva jostain toisesta käytetystä Argon/seoskaasu mittarista ja olin jopa tähän päivään asti iloissani kun sain silminnähden käyttämättömän mittarin ja messer kuulosti paremmalta merkiltä mitä ilmoituksen kuvassa oli.

IMG_7149.webp

IMG_7147.webp

Viimeksi muokattu:
Eikö tuo liitin oo ihan kierteellä kiinni tos mittarissa. Mä joskus vaihdoin liittimen tai ehkä pelkän mutterin. Ei muista enää. Mutta se oli kierteellä.

Oon kans vaihtanu seoskaasusäätimeen sammuttimen letkusta sahatun hiilaripullon mutterin, olisko ollu väärän kätisellä jengalla se pulloventtiiliin tuleva putki kiinni säätimessä. Mutta löytääkö pelkkää sopivaa putkea ni voi olla helpompi löytää koko säädin...

Oon kans vaihtanu seoskaasusäätimeen sammuttimen letkusta sahatun hiilaripullon mutterin, olisko ollu väärän kätisellä jengalla se pulloventtiiliin tuleva putki kiinni säätimessä. Mutta löytääkö pelkkää sopivaa putkea ni voi olla helpompi löytää koko säädin...
Romulavalta hajallinen säädin. 😎

Ei tarvii romulavalta asti, omasta keskusvarastosta löyty heti 3kpl vaihtoehtoja mitkä menee argon pulloon kiinni, jengalla näyttäs toi putkiosa olevan säätimessä. On ihan kokeilumatkan päässä Tuusulan tallilta. Eikä oo hinnan kiroissa.
20250401_215905.webp

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin