rölli
Kähmy
Eikö olekkin tuttu tälläinen ilmoitus?
Makaako pihassasi auto / ajoneuvo josta haluat eroon?
Ota yhteyttä, noudamme auton veloituksetta jne jne.
Ilmoituksessa henkilö, jolla ei ole kuvia, ei kavereita, ei puhelin numeroa, siis mikäs tämä hahmo sitten on?
Sitähän ei kukaan tiedä, romutus todistus luvataan, tuleeko?
Hurjin tapaus jonka tiedän 100% todeksi, että tälläinen toimija haki auton / ajoneuvon ja lupasi sen romutus todistuksen.
Todistusta ei tullut ikinä, eikä ollut edes numeroa mistä kysyä.
Hakivat auton ja tietysti pyysivät rekisteriotteen romutus todistusta varten.
Kappas reilun kahden vuoden kuluttua otti poliisi yhteyttä, että luovutetulla autolla oli jääty ratsiassa kiinni.
Viimeinen merkitty laillinen omistaja sai melko julmat sakot ja yli 4000€ seuraamus lapun maksamattomista käyttömaksuista.
Tällä tarinalla oli onnellinen loppu, sillä auton luovuttaja oli minun poika, siinä kyllä joutui soittamaan puhelun jos toisenkin ja selittämään kahdeksan oscarin arvoisesti.
Että miettikää kenelle autonne / ajoneuvonne luovutatte romutettavaksi.
Minulla yli 20 vuotta kokemusta autojen / ajoneuvojen laillisesta kierrätyksestä ja kuinka se tehdään oikein, ympäristöä vahingoittamatta.
www.is.fi
Makaako pihassasi auto / ajoneuvo josta haluat eroon?
Ota yhteyttä, noudamme auton veloituksetta jne jne.
Ilmoituksessa henkilö, jolla ei ole kuvia, ei kavereita, ei puhelin numeroa, siis mikäs tämä hahmo sitten on?
Sitähän ei kukaan tiedä, romutus todistus luvataan, tuleeko?
Hurjin tapaus jonka tiedän 100% todeksi, että tälläinen toimija haki auton / ajoneuvon ja lupasi sen romutus todistuksen.
Todistusta ei tullut ikinä, eikä ollut edes numeroa mistä kysyä.
Hakivat auton ja tietysti pyysivät rekisteriotteen romutus todistusta varten.
Kappas reilun kahden vuoden kuluttua otti poliisi yhteyttä, että luovutetulla autolla oli jääty ratsiassa kiinni.
Viimeinen merkitty laillinen omistaja sai melko julmat sakot ja yli 4000€ seuraamus lapun maksamattomista käyttömaksuista.
Tällä tarinalla oli onnellinen loppu, sillä auton luovuttaja oli minun poika, siinä kyllä joutui soittamaan puhelun jos toisenkin ja selittämään kahdeksan oscarin arvoisesti.
Että miettikää kenelle autonne / ajoneuvonne luovutatte romutettavaksi.
Minulla yli 20 vuotta kokemusta autojen / ajoneuvojen laillisesta kierrätyksestä ja kuinka se tehdään oikein, ympäristöä vahingoittamatta.
Kuvat: Mies haali yli 300 autonromua isänsä pihalle – edes viranomaisten jyrähdykset eivät pysäyttäneet
Osa romuista lojui pihalla 15 vuotta.