Ursus 902 _83

Viestiketju:
Ursus 902 _83

Ilkka.T

Kansalainen
Liittynyt
11 Tammikuu 2022
Viestit
6
Mistä löytyisi moottorin osia. Tarve olisi sylinteriputket männät tiivisteet ja laakerit.
 
Tervetuloa Konekansaan!

Itse lähtisin käymään läpi PM kaubamajan tarjontaa.
Virolainen liike, mutta palvelua saa myös suomeksi.
Kokemusten mukaan luotettava liike. Uskaltaa tilata.
 
Kyllä sieltä varmasti saa, jos varaosanumerot on. Kaikki ei ole verkkokaupassa ja loput tilataan. Mutta löytyy Suomestakin kun hakee googlesta "Ursus varaosat"

Toki Puolasta ja Tsekeistä saa suoraankin.
 
VV-Kone Ky on myös hyvä kysyä , jäi aika mukava ja asiantunteva kuva mitä on tehty varaosakauppaa.
 
Z8401 näyttäis olevan. Miten sitten eroaa esim uudemman 914 tms koneesta, kun iskutilavuus on täsmälleen sama ?
 
PM Kaupmajasta löytyy 385 sarjan kanssa yheiset osat. Hankaluutena on juuri tuo kun sivuilla on niin huonot tuotetiedot.
Mulla on Finn-Ursus 914 olen siihen paljon tilaillut :lankapuh: HC Peterseniltä ja aina on tullut oikeat osat. Ja suoraan hyllystä on löytynyt.

Onko turbotettu?
On muutamaa eri kannentiivistettä, ja vesipumppua ainakin kahta eri. Putket ja männät noissa oli alunperin tarkoitettu vapaasti hengittävään moottoriin. Sitten kun turbozetori tuli, tuli hyvät ja ahtamisen kestävät osat.
 
JariS
Mistä hommasit moottorin osat ?

Virostahan ne tuli:
https://www.pmkaubamaja.ee/fi/maata...sus-zetor-varaosat/ursus-385-zetor-ur-ii.html
Kuten todettu, niin nuo heidän nettisivut ei ole parhaasta päästä, mutta heille voi lähettää sähköpostia, mitä osia tarvitsee ja mihin koneeseen, vastaavat kyllä nopeasti ja ovat kyllä perillä myymistään osista , toimitus ajoista, hinnat ym. eikä kaikki osat ole netissä, vaan pystyvät toimittamaan…. kai mitä tahansa.

Tiistaina tilatut, vähintään 200€(vai oliko 150€?) tilaukset rahtivapaasti kotiin, kai tuo vielä on voimassa…. tilauksista tulee ennakkolasku sähköpostiin, laskun numero viestiksi ja maksuun, niin tavara kyllä tulee, pienemmät toimitukset saa postin pakettiautomaattiin, isommat tuodaan kotiovelle.

Toki puhelimella onnistuu myös, mutta kirjoitettuna helpompi ymmärtää puolin ja toisin, eikä jää epäselvyyksiä.
 
Viimeksi muokattu:
Takaisin
Ylös