Triumph rötää

Hesekielo

Tulokas
Moi, mikäpähän voisi olla ongelma: Triumph Trophy 900 -91 ei vastaa kaasuun alle 4000rpm, tasakaasulla veto vaeltelee ja nykii, paukkuu. Yli 4000rpm käy ja vetää hyvin. Pyörä on minulle uusi ja ajattelin kysäistä neuvoja tämän foorumin ammattilaisilta ennen kuin alan itse räpeltämään. Jos vaikka olisi helppo vika.

En tiedä, koska viimeksi toiminut kunnolla. Epäilen myös kaasareita, mutta ei isoa hinkua (=osaamista) alkaa niitä putsaamaan. Vaihdan tulpat mutta voisiko olla puola tai tulpanjohto?

En tiedä, koska viimeksi toiminut kunnolla. Epäilen myös kaasareita, mutta ei isoa hinkua (=osaamista) alkaa niitä putsaamaan. Vaihdan tulpat mutta voisiko olla puola tai tulpanjohto?
Noista on joskus puolia hajonnut. Jotain tarvikemallia saa halvalla, mutta väittävät niiden keston olevan kyseenalainen. Orginaali oli - ainakin viimeksi kun katsoin - aika kallis.
Jaa. Näyttää pudonneen nuo puolien hinnat ihan kohtuulliselle tasolle.

Uydemmissa Triumpheissa on ollu sytkäboxivikaakin, en kylläkään tiedä tarkempia oireita. Luulisin ettei lähde lainkaan käyntiin, jos boxi rikki.

Mutta asiaan noista mun kommenteista.

Ohjainlaite "sytkäboxi" voi pimentyä sillein, että lämmetessään ei toimi. Kerran eräällä autolla tulin 100 km kotiin sillein, että, lumella täytetyn muovikassin laitoin jäähdyttämään ohjainlaitetta.

Viimeksi muokattu:
Veljellä oli polaris kelkka, jonka sai käyntiin lämmittämällä hiustenkuivaajalla puolapakettia. Että kyllä lämpö voi vaikuttaa puolan toimivuuteen.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin