SEURAAVA KONE/LAITE HANKINTASI ?

Viestiketju:
SEURAAVA KONE/LAITE HANKINTASI ?

Mulla onki saksalainen ajoneuvo, mikä on keskimoottorinen, 2 paikkanen ja siinä on reilu 6.5l turbo kone. Tolla saa joissain piireissä herätettyä kiinnostusta että kerropa lisää ja Oisko kuvia
Minullapa on kolmepaikkainen, nelivetoinen, 10-vauhteinen, 6,6l, turbolla, +700nm ja keskimoottorilla varustettu auto jossa on 20" vanteet. :cool: :autoilee: :propää:
 
Viimeksi muokattu:
Mulla onki saksalainen ajoneuvo, mikä on keskimoottorinen, 2 paikkanen ja siinä on reilu 6.5l turbo kone. Tolla saa joissain piireissä herätettyä kiinnostusta että kerropa lisää ja Oisko kuvia
Onko pyörivä etuspoileri :rolleyes:
 
Valjakset tuli. Lannevyössä riitti onneksi säätö :huikat:

20240429_175609.jpg
 
Oon käyttäny tilaisuutta ja haastellu että tulipa ostettua Jaguaari (ruohonleikkuri) , vastapuolilta on heti alkana tulla liuta kysymyksiä että mikä moottori ,mikä korimalli jne... oon alottana että mitsubishin 3 kolmisylinterinen diiseli , etuveto , takapyörä ohjaus....
ei montaa sanaa kerkiä sanoa kun alkaa :raaps: :nuijii::facepalm:
Rouvakin osti taannoin Jaguarin. Siis saumurin...
 
Sen verran siittä sahasta ennenku hyppään järveen että pitihän siihen tuo tukilaippa tilata kun hakkautunut poorit paskaksi ja oli väljistynyt.
Mikään ei kestä nykyää.

Näytä liitetiedosto 132683
Mää näin sen koneen tänään :kouhoti: ja jos se yhtään lohduttaa niin joo reitti tulee olemaan aika paljon vesistön päällä....osaatko uida :rolleyes: jäät taitaa olla jo melko heikot.
 
Takaisin
Ylös