SEURAAVA KONE/LAITE HANKINTASI ?

Viestiketju:
SEURAAVA KONE/LAITE HANKINTASI ?

Hei Mikael! Tässä on sinulle maksuohje koskien tilaustasi, jonka teit verkkokaupassa Biltema Suomi Oy.


Eräpäivä 25.12.2021

Tilauspäivä 22.11.2021

Maksettava yhteensä 17,75 €

Maksamaan

Avaa lasku pdf:nä tästä



Voit myös maksaa pankkisiirrolla


IBAN FI6718203000019521

BIC NDEAFIHH

Saaja Klarna Bank AB (publ)
Viitenumero xxxxxxxxxxxxx

Maksan aina tuolla pankkisiirrolla ja tämä prosessi ei poikkea mitenkään normaalin laskun maksamisesta. Sitä en tiedä mitä tapahtuisi jos painaisin tuosta Maksamaan linkistä. Tällä tavalla ei anneta mitään oikeuksia kenellekään.
Huomautan, että kaikki voivat nähdä tuon laskun tietoineen, jos et ole itse sitä huomannut.
 
ok, kiitos. tän siitä saa kun ei ole vielä unihiekat edes karisseet silmistä :oops: Poistin. Jos voit poistaa vielä tuon lainauksen.
Ei siinä mitään. Oisit vaan liittänyt pelkkänä tekstinä kaiken, niin eivät nuo linkit toimi. Oli ihan asiallista informaatiota.

Edit: muokkasin tuon lainaukseni. Siinä ei ole nyt linkkejä.
 
Eilen kävin ostamassa Stihl 490 raivurin.
Joku geenipoikkeama tuossa merkkiuskollisuudessani, kun moottorisahat on Huskuja, mutta raivurit pitää olla Stihlejä.
 
Eikä se ainakaan paljon tehokkaampi viilentäjä ole kuin se hallin ovien aukaisu, mitä ainakin itse joudun tekemään, että saa tuuletettua tilat.
Saman homman huomasin. Nuukana keksin vanhan viltin jonka naulasin reunasta rimojen väliin. Viltti oli n15 cm leveämpi kuin aukko. Naulasin keksinnön yläkarmiin ja pituus rinnankorkeudelle. Tein naulakoukut ylös joihin ripustin verhon kun ei tarvetta. Yllättävän hyvin piti lämpimän kun auton toi sisälle tai ulos.
 
Kaksi heräteostosta.. :rolleyes:
IMG_20211130_212259414.jpg
 
Mä olisin valinnut jonkun toisen, vaikka Tuplan tai Marsin....
 
Jarruliineri alkaakin olla kohta vähissä, ehken n.10ltr jäljellä ....
Tarvinnee varastoja täydentää siltäkin osin .....
 
Kusti polki ostoksia, 1kw moottorin ja semmoisen putkenkatkaisujigin mihin tulee reikäsaha. Oon ihastellut Colin Furzen vastaavaa ja nyt on oma kiinalainen.

IMG_20211201_192202~2_resize_18.jpg
 
On nyt juhlaa laittaa kärryn pyöriä paikalleen, ja pois, ku on akkupulttikone. Mikähän tota ei oo vuosia sitten tullu hommattua ku maksoin vaan 26€.

IMG_20211204_100838.jpg
 
Takaisin
Ylös