SÄHKÖTYÖKALUT

Viestiketju:
SÄHKÖTYÖKALUT

Letkukoneista HIKOKIn osalta en tiedä, mut eikös akkulaitteissa ole 3v takuu ?
 
Robota MD38 magneettiporan istukasta:
robotamd38istukka.png


No eipä tuo kovin kiinteältä vaikuttanut, kun jäi terä jumiin ja väännöllä irtosi kokonaan.
Ei sitten tullut sitä istukkaa sen enempiä ihmeteltyä, vaan vaihdoin terän ja työnsin takaisin.
Reikä tuli loppuun, ja nyt istukka tuntuu kiinteältä, enkä äkkiseltään käsin enää irti saanut,
mutta mitäs mun seuraavalla kerralla kannattaisi/pitäisi sen irrotessa tehdä:epätieto:
 
Robota MD38 magneettiporan istukasta:
Näytä liitetiedosto 122034

No eipä tuo kovin kiinteältä vaikuttanut, kun jäi terä jumiin ja väännöllä irtosi kokonaan.
Ei sitten tullut sitä istukkaa sen enempiä ihmeteltyä, vaan vaihdoin terän ja työnsin takaisin.
Reikä tuli loppuun, ja nyt istukka tuntuu kiinteältä, enkä äkkiseltään käsin enää irti saanut,
mutta mitäs mun seuraavalla kerralla kannattaisi/pitäisi sen irrotessa tehdä:epätieto:
Jos se kartio on kunnossa, niin ei sille muuta voi tehdä kuin puhdistaa pinnat ja lyödä kiinni. Jos se ei oo kunnossa, niin sitten voi olla vaikeampaa.
 
Robota MD38 magneettiporan istukasta:
Näytä liitetiedosto 122034

No eipä tuo kovin kiinteältä vaikuttanut, kun jäi terä jumiin ja väännöllä irtosi kokonaan.
Ei sitten tullut sitä istukkaa sen enempiä ihmeteltyä, vaan vaihdoin terän ja työnsin takaisin.
Reikä tuli loppuun, ja nyt istukka tuntuu kiinteältä, enkä äkkiseltään käsin enää irti saanut,
mutta mitäs mun seuraavalla kerralla kannattaisi/pitäisi sen irrotessa tehdä:epätieto:
Noiden kiinakoneiden speksit nyt on muutenkin ihan suuntaa-antavia, välillä koko konemallikin muuttuu mutta kerran painettu datalehti pysyy vaan samana...
 
Tuollaisen suht tuoreenoloisen porakoneen dyykkasin. Moottori pelaa, mutta istukan kara ei pyöri, paitsi toisinaan rutinan kera. No tutkimaan.
Hammaspeikko käynyt. En oo varaosahintoja kattonut, ja kun kummoistakaan tarvetta ei ole, niin ei kyllä montaa kymppiä viitti sijoittaakaan mahdolliseen ehjäykseen. Ja kyllä se melkein molemmat hammasrattaat tarttis vaihtaa, jos vaihtamaan alkaa.
Näytä liitetiedosto 120852Näytä liitetiedosto 120853Näytä liitetiedosto 120854
Tää menee kyl kierrätykset, ellei joku tahdo omakseen. Kun äkkiseltään 100€ menis varaosiin+istukka puuttuu.
 
Takaisin
Ylös