Rellukysymyksiä - Megane II - 2003

Viestiketju:
Rellukysymyksiä - Megane II - 2003

Vika ilmestyi uudelleen. Löysin Liettuasta purkuosan, tällaisesta hajolasta: https://rrr.lt/en

Maksoi rahteineen 64,32€. Suomessa purkaamolla 280 euroa.

ÄRRRÄRRÄR.jpg
 
Eikä renu ole ainoa vaan sama homma se on jokaisessa autossa kun sen tulipellin läpi tulee niitä läpivientejä. Volkkareissa ecu on vielä niin kin idioottimaisessa paikassa kuin siellä uima-altaassa.
No ei ole kyllä mulla yhtäkään autoa ollut, jossa vedet ois tullut sisään tulipellin läpivienneistä. Mut mulla ei olekaan ollut ranskalaisia, niin ehkä se selittää...
 
No ei ole kyllä mulla yhtäkään autoa ollut, jossa vedet ois tullut sisään tulipellin läpivienneistä. Mut mulla ei olekaan ollut ranskalaisia, niin ehkä se selittää...
Audi, golffi, toyota, nissani, ford, pösö, honda näissä kaikissa on tullut kun vesikanavat ovat tukossa. Ainoa missä ei tullut oli lada muttei siinä mitään kaukaloita edes ole keräämässä vettä ja jäätä.
 
Tässä on osa mikä myös antaa ko. Vikailmoituksen.

16327543985898856700124990445490.jpg

Tässä näkyy se nauha valkoisena. Ihan tyyppivikaa jokaisessa missä ei ole liukurenkaita rattiakselilla.
16327544367057242786024602739497.jpg
 
Niinpä, kyllä nämäkin on huonosti suunniteltu, kun ei sovellu saarivaltion kosteaan säähän
 
Yleensä kaikki on käyttäjä lähtöistä jos tarpeeksi pitkälle mennään on kyse suunnitelijan kukkasesta ja soveltuvuudesta pohjoisiin oloihin.
Lisää listaan passatti.
Onko sitten suunnittelijan kukkanen jos akkukotelon pohjassa on vedenpoistoreikä ja raitisilmakanava menee siten että sinne akkukotelon sisälle pääsee neulasia ja lehtiä tukiten reiän jolloin raitisilmakanavaa pitkin pääsee vesi sisään, vai käyttäjän vika jos missään ei mainita että kyseinen akkukotelo on syytä putsata pari kertaa vuodessa....
 
Tässä on osa mikä myös antaa ko. Vikailmoituksen.

Näytä liitetiedosto 83836

Tässä näkyy se nauha valkoisena. Ihan tyyppivikaa jokaisessa missä ei ole liukurenkaita rattiakselilla.
Näytä liitetiedosto 83837

Minä oon yhden tuollaisen bemariin korjannut, yleensä katkeaa ihan nauhan päästä johtimen liitoksista. Varaosissa oli kyllä yks jota ei ollut keskitetty asennettaessa, ei ollut korjattavissa kun ei tuota nauhaa saa kaupasta...
 
Eikös tuo spiraali ole airbagille? Ei liity ohjaukseen varsinaisesti mitenkään.
 
Eikös tuo spiraali ole airbagille? Ei liity ohjaukseen varsinaisesti mitenkään.

Yleensä, ja kaikki rattinapit yms. Lieneekö ranskis sitten suuressa teknisessä lahjakkuudessaan laittanut kääntökulma-anturin tiedot kulkemaan samaan lapamatoon...
 
Minä oon yhden tuollaisen bemariin korjannut, yleensä katkeaa ihan nauhan päästä johtimen liitoksista. Varaosissa oli kyllä yks jota ei ollut keskitetty asennettaessa, ei ollut korjattavissa kun ei tuota nauhaa saa kaupasta...
Nauhaa saa kyllä, eikä edes maksa paljoa. Toimitusaika vain kohtuuton versus uudet viikset n. 300 euroa.

Eikös tuo spiraali ole airbagille? Ei liity ohjaukseen varsinaisesti mitenkään.
On, mm. ja hälyyttelee samalla vikailmoituksella. Kuten muutamia muitakin ohjaukseen kytköksissä olevia sähköisiä osia.

Eikä ole muuten ainoa kun tuo on Valeon tapa ratkaista asiat ja Valeon ohjausosat on monella merkillä.
 
Sen verran olen tässä viisaammilta kysellessä oppinut, että ilmeisesti tehostinmoottorin vaihto ei edellytä mitään koodaamista tai resetointia, mikäli vanha ohjauslukko vaihdetaan vanhasta ohjauspylväästä uuteen, korvaavaan pylvääseen. Ohjauslukko lienee kiinni vasenkätisellä ruuvilla.
 
Liettuan paketti tuli. Hyvin pakattu, tuli kotiovelle ja oli juuri sama roipe kuin kuvassakin. Ensi viikolla rellu pajalle.
 
Takaisin
Ylös