Putkipalkin kantavuus?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kkuula
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Olen monta kertaa nähnyt, kun kuormatessa ilman jalkoja nousee pakettiauton takapyörät ilmaan, niin kyllä on traileri kovilla. Kyllä kipittömään traileriin jalat laittaisin. Omaan kärriin tulee harvoin autoa ajettua, vaikka pueni auto kulkisikin. Silloin harvoin kun autoa on kyytiin ajettu, olen lankkuja tai tunkin laittanut alle, ettei rasita runkoa niin paljon.
mun tallin pihalla käy monelaista traileria vuosien aikana. pahimmat vetoautojen pyöriä nostattavat on näitä kumijousi akseleilla olevia ku eihän se kumi paljoa jousta tai sitte yhellä akselilla olevat.

unehtuu että on perässä jos ei peileistä kattele
Unohtuuko yhtä hyvin ku yhdellä tyypillä, autotraileri perässä ja marketin parkkipaikalle kahden auton välistä ns. etummaiseen ruutuun.
Ainoo vaan että kun kurvas niiden kahden auton välistä, oma auto kyllä mahtu, traileri ei.
skkrrraaaapssss...
Oli komeet kyljet niissä autoissa.

mun tallin pihalla käy monelaista traileria vuosien aikana. pahimmat vetoautojen pyöriä nostattavat on näitä kumijousi akseleilla olevia ku eihän se kumi paljoa jousta tai sitte yhellä akselilla olevat.
Körrin on oltava keinuteli tai yksiakselinen. Kiinteä kaksiakselinen nythää autoa, oli mikä jousitustyyppi hyvänsä. Kumijousitus on ainoa järkevä progressiivinen. Rautajousien pitää olla suhteettoman jäykät, ettei tyhkänä tai kevyellä kuormalla jousta juuri lainkaan tai jos on löysempi, niin lakikuormassa pohjaa.

Unohtuuko yhtä hyvin ku yhdellä tyypillä, autotraileri perässä ja marketin parkkipaikalle kahden auton välistä ns. etummaiseen ruutuun.
Ainoo vaan että kun kurvas niiden kahden auton välistä, oma auto kyllä mahtu, traileri ei.
skkrrraaaapssss...
Oli komeet kyljet niissä autoissa.
nykyinen kärryn vetäjä on nii pitkä ettei tarvi ahtaisiin väleihin kokeilla.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin