- Liittynyt
- 4 Kesäkuu 2016
- Viestit
- 36,446
Kyllä varmaankin...eipä oo tullu seurattua.Kääntyykö moottori töissä kovassa vejätyksessä minkäverran, vai onko toi sammutus kolahdus isoin heilahdus.
(Vaikea ajossa seurata)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom.: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Kyllä varmaankin...eipä oo tullu seurattua.Kääntyykö moottori töissä kovassa vejätyksessä minkäverran, vai onko toi sammutus kolahdus isoin heilahdus.
Tein just linkulla sammutustestejä niin öljyropun kohalla varmaan 10mm rako riittäis mutta jos moottorin kumityynyt ajansaatossa väsyy niin pieneneekö rako ....parempi jos ois 15mm.
Laita äksönikamera kuvaan?Kyllä varmaankin...eipä oo tullu seurattua.
(Vaikea ajossa seurata)
nyt seurasin ajossa ja sanoisin että eniten kone heiluu/keinuu siirtoajossa kun härveli pomppii....töitä tehdessä en saanu niin paljon heilumaan kun siirtoajopompuilla.Kyllä varmaankin...eipä oo tullu seurattua.
(Vaikea ajossa seurata)
C renkaat ja 3.5bar^Ilmanpaineet.
Normi ajossa ei ongelmaa mutta kun välillä nilkkaa pakottaaKokeile keulaan ja taakse eri paineita, isompia ja pienempiä.
lisätään vielä tähän....eilen kun hangessa sudittelin ja kone rupes hyppimään niin moottori hyppi myös varmaan 20mm ylösalas liikettä.nyt seurasin ajossa ja sanoisin että eniten kone heiluu/keinuu siirtoajossa kun härveli pomppii....töitä tehdessä en saanu niin paljon heilumaan kun siirtoajopompuilla.
lisätään vielä tähän....eilen kun hangessa sudittelin ja kone rupes hyppimään niin moottori hyppi myös varmaan 20mm ylösalas liikettä.