Seuraa alla olevaa videota nähdäksesi, miten asennat sivustomme verkkosovelluksena aloitusnäytöllesi.
Huom: This feature may not be available in some browsers.
Aikoinaan oli Honda Accord -78 mallia. Hyvin muistan sen moottorin tiivisteiden laadun, ja hinnan. Neljä mäntää sai 100 Mk, mutta täydellinen tiiviste sarja ois ollut jotain 600mk, muotoon valettuja kumi tiivisteitä. No en tarvinnut kuin kannen ja öljypohja tiivisteen. Hitto, se auto ois pitänyt säilöä.Swiddy perkinsin korkkitiiviste on persiaasta mutta ei mitään verrattuna hontan tilkkeeseen.
Minä laitoin perkinsin korkkitiivisteen ilman vaseliinia ns kuivanaja jostain nyt vuotaa öljyä...en vielä syytä kopan tilkettä kun on tsekkaamatta homma.
5922 tökötillä kasattuja osasia, korkkitiiviteellä, olen aukonut 1-2v myöhemmin, eikä se korkkitiiviste ole siinä hajonnutVaseliinin käytössä varmaan myös se ajatusmalli, ettei tiiviste tartu pintoihin kiinni.
Jos joutuu avaamaan joskus uudestaa, tiiviste ei mene todennäköisesti rikki.
Itse ainakin juuri pelkästään tämän takia rasvaan tai öljyän kaikki paperit ja korkit. Muutamat rapannu jollain terällä laipasta niin ei kyllä halua niitä uudestaan siihen päästää liimautumaanVaseliinin käytössä varmaan myös se ajatusmalli, ettei tiiviste tartu pintoihin kiinni.
Jos joutuu avaamaan joskus uudestaa, tiiviste ei mene todennäköisesti rikki.
Joo, mutta tässä ajatellaan vähän laajemminkin eli ettei tulisi takuukorjauksiakaan.Tehtaalla tehdään miten halvemmaksi tulee.
Jos Perkinssoni ei vuoda jostain öljyä, ei sitä siellä olekaan. Pätee muihinkin britteihin...Swiddy perkinsin korkkitiiviste on persiaasta mutta ei mitään verrattuna hontan tilkkeeseen.
Minä laitoin perkinsin korkkitiivisteen ilman vaseliinia ns kuivanaja jostain nyt vuotaa öljyä...en vielä syytä kopan tilkettä kun on tsekkaamatta homma.
Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi
Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.
Luo käyttäjätili
Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.