Moottoripyörävakuutukset

202,27 liikennevakuutus öppänään, ympärivuotinen
420.56 parhaalla kaskolla vuosi.
Kallis joka tapauksessa mutta ei ihan tonnia.

Toi tonni on siis ilman bonuksia, ilman alennuksia, ja vakuutus on 0€ kun liikennekäytöstä poistettu. Vaikka tuo moottoripyörän vakuutushomma on parantunut huomattavasti sinä aikana kun itellä on kortti ollut, niin ei se tosiaan vieläkään huomioi sitä, että vanha patu omistaa lussun kevarin.

Ifin kokeneempi ääni (eilen nuorempi ääni möi minut pyörryksiin) aamulla meinas että minä en voi itse ottamaani "lakisääteistä" vakuutusta irtisanoa no siitähän mä vasta innostuin toki joutuu ensin laittaa liikenteestäpoistoon mutta kun yritti jallittaa tosi ontuvin keinoin niin tuli sanottua vähän jopa terävästi.....varmaan aika moni menee noihin ansoihin mutta tälläkertaa se en ollut minä.

Isäukolla seitenkymppinen jammu nii kai seki kevariksi lasketaan ku lähitapiolalla liikenne vakuutus hillittömän kallis ihfillä reilun satkun

Monki 125 Tapiolassa tasan 199€ vuosi täydet bonarit, kaiken maailman -20% omistajaalennuksilla ja prisman bonuksilla.
VFR750 oli 170€. Tuon halvempaa monkille en saanu mistään. Lokakuu - Maaliskuu oli Nolla kuukausia eli hinta ei tipu jos seisottaa.

Täällä tuntuu menevän ristiin ja rastiin moto-vakuutusten hinnat.
Mutta mihin hintaa olette saaneet vakuutukset Kawasaki ZX-6R ja Yamaha YZF-R1/6 pyörille?
Bonus % kerrottuna.

Ei tuos vakuutushintayhtälössä taida olla kuin muutama muuttuja.....
Asuinseutu, omistajan ikä, vak.yhtiö, mopon merkki, tyyppi ja ikä, sekä mopon rekisteriteho, vahinkohistoria omistajalla, eli boonukset, ja mitä vielä ???

Ei tuos vakuutushintayhtälössä taida olla kuin muutama muuttuja.....
Asuinseutu, omistajan ikä, vak.yhtiö, mopon merkki, tyyppi ja ikä, sekä mopon rekisteriteho, vahinkohistoria omistajalla, eli boonukset, ja mitä vielä ???

Ajoneuvoluokitukset. Tuo ketun Honda Monkey 125 on luokitukseltaan kevari, eli vakuutuksissa saa maksaa sen mitä 16-18v teinit liikenteessä sekoilee. Liikennevakuutuksen osalla ei omistajan vahinkohistoriaa tulkita kuin bonuksien kautta.

Nää vakuutukset on henkilökohtaisia hinnoittelultaan eli itselle halvimma hinnan saa selville vain kysymällä hinnat vak. yhtiöiltä.
Esimerkiksi mulla on kaksi mopoa lähitapiolassa, oli edullisin kun kilpailutin ja Sportteri IF:issä.

VM. 2001 883 sportterin liikennevakuutus noin 180€ 80% bonusten jälkee ja kasko 120 sisältää varkaus ilkivalta hirvi ja hinauksen. IFin kaskovakuutuksessa ei ole bonuksia eli tuo 120 on täysi hinta kyseiselle kaskolle. Ja tämä on ympärivuotinen vakuutus, hienon vuodenaikahinnoittelun ansiosta talvikuukaudet puolivuotta saa käytännössä ilmaiseksi kaupanpäälle

edelleen ihmetyttää kun ahtomopoon on halvempi vakuutus kun vapariin 182e vs 212e osakaskolla no ei haittaa :)

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin