Miten eroon vahvistuksesta että haluaa merkata kaikki foorumit luetuiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jagr
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

jagr

Kansalainen
Kun olen lukenut kiinnostavat langat foorumilta ja haluan merkata kaikki luetuiksi ponnahtaa esiin kysymys että haluanko tosiaan merkata kaikki luetuiksi. Sitä pitää hiirellä tökätä.

Foorumia kun selaan päivittäin monet kerrat siten että hakuna on new posts tms. niin tulee jutut joihin on kirjoitettu edellisen käynnin jälkeen. Että saisi aina ne uudet jutut esille seuraavalla kerralla niin vanhat pitää merkata luetuiksi poistuessa, silloin tulee se ylimääräinen kysely. Miten sen kyselyn saa pois vai onko se pakollinen ominaisuus? Esim. masinistipalstalla ja muillakaan ei moista ole. Pikku juttu mutta ärsyttävä.

Kun olen lukenut kiinnostavat langat foorumilta ja haluan merkata kaikki luetuiksi ponnahtaa esiin kysymys että haluanko tosiaan merkata kaikki luetuiksi. Sitä pitää hiirellä tökätä.

Foorumia kun selaan päivittäin monet kerrat siten että hakuna on new posts tms. niin tulee jutut joihin on kirjoitettu edellisen käynnin jälkeen. Että saisi aina ne uudet jutut esille seuraavalla kerralla niin vanhat pitää merkata luetuiksi poistuessa, silloin tulee se ylimääräinen kysely. Miten sen kyselyn saa pois vai onko se pakollinen ominaisuus? Esim. masinistipalstalla ja muillakaan ei moista ole. Pikku juttu mutta ärsyttävä.
Joo ihn turha kysymys kun kysessä ei ole mokään format c: k/e

Foorumi seuraa mitä viestejä olet lukenut ja sitä mukaa siirtää niitä lukemattomista viesteistä pois. Kun ne on luettu, niin ne löytyvät viimeisimmistä viesteistä.

Jos haluat merkitä luetuiksi sellaisiakin viestejä, joita et todellisuudessa ole lukenut, niin ei ole oikein muuta tapaa kuin kuitata erikseen ne luetuiksi.

Mun mielestä varmistus on hyvä asia. Nappi on aivan liian keskeisellä paikalla. Voi vahingossa painaa ja sitten ei tiedä mitä on jäänyt lukematta. En ole vielä koskaan painanut tuota nappia. Lukematta olevia viestejä on 7576 kpl, mutta kun painaa tuota "mullinsilmää", ne järjestyvät siististi jonoon ja voi vielä pitkänkin ajan kuluttua silmäillä olisiko jotain kiinnostavaa jäänyt lukematta.

Minäkään en ole ikinä merkannut luetuiksi viestejä, joita en ole edes nähnyt. Olen käyttänyt aina Lukemattomat / Viimeisimmät -toimintoa siitä asti kun se on foorumille tehty. Sehän ei ole XenForon vakioasetuksissa.

Minä teen niinkuin jagrkin. Konekansa aukeaa kirjanmerkistä lukemattomat sivulle, sieltä hiiren rullalla klikaten mielenkiintoiset omiin välilehtiin ja lopuksi painan "merkitse kaikki luetuksi" Näin sitä läpikahlattavaa ei ole kuin max 2 sivullista, jos joka päivä käy kurkkimassa.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin