Viestiketju:
LÄHETTÄVÄT RIISTAKAMERAT

Mulla on Uovision ollut runsaan viikon "verkkosähkössä" kiinni. Jaskat, se mitään paremmin toimi. Kuvaa muistikortille, mutta lähettää sähköpostiin, jos viitsii. Kameran luota on näköyhteys tukiasemaan ja matkaa n. kilometri. :mad:

Olen harkinnut, jos kokeilisi DNA:n verkkoa käyttävää Moimobiilia, jos vika olisi operaattorissa. Nykyinen häslääjä on Elisa.

Kameran virtakytkin vähän reistasi. Piti nitkuttaa virtakytkintä edestakaisin useamman kerran, ennen kuin suostui päästämään asetuksiin. Hetken jo luulin, että koko kamera mykistyi ikiajoiksi. Jos siis kamera mykistyy, vikaa voi etsiä mm. virtakytkimestä.
 
Ai väitätkö että olet LUKENUT käytöohjetta....:heko:

Luin kyllä ja tarkkaan luinkin! En vaan lukenut osiota jossa käsiteltiin tuota ajastusta. Mitähän hittoa tässä tekis kun kohta loppuu tuo Sensagramin ilmainen kuukausi ja en kyllä rupea siitä maksamaan. Niillä on siinä softassa joku valmiiksi sorkittu softa jolla ilm. portit on paremmin auki ja lähetys onnistuu.
 
Hommasin Burrelin S12 lähettävän riistakameran. Pitkän ähellyksen jälkeen sain toosan lähettämään kuvia sähköpostiin, tosin en siihen postiin johon halusin. Miten tuo muistikortti, SDHC, toimiiko se ko. kamerassa? Kuvat tallentuu kyllä kortille mutta ei mene postiin. Nyt on on vanha 256Mt:n kortti jolla kuvat siirrtyy kyllä.
 
Jotain luokkaa viime viikonloppu, UO lakkas lähettämästä. Ukko täs kävi kerran akun vaihtamas ja seuraavan päivänä uudestaan ( 2 akkua, joista toinen on käytössä vain senaikaa että uudempi on ladattu )
No, ei tullu kuvia, kävin edellispäivänä kattomas, ei päästä valikkoon eikä näyttöön tuu mitään, kamero myös huomattavasti kättä lämpimämpi.
Otin ja mittasin napajännitteen, päivää aiemmin ladatulla akulla alle 6v oli enää. Eilen kamera ei ollut enää lämmin ja tänäpä kamera ja akku haettu pois, napajännite 0.88v
Lienee oikosessa, eli UO on tullut tiensä päähän vajaan 6v ikäisenä....
 
Ei oo kehumista kameran eliniälläo_O...omat ei oo lähettäviä mutta rupee 6v lähenee...
 
Mulla UO jumittaa virtakytkimen takia. Sitä kun olen hetken naksuttellut edestakaisin, olen saanut laitteen henkiin. Lämpenemisongelmaa (= sisäinen oikosulku?) ei ole vielä ollut.
 
Ilmeisen sisäinen oikkari on iskenyt, kun silloin ykspäivä vasta latauksessa ollut uudehko, reippaan vuoden vanha akku, napajännite 5.88 ja kamera edestä ja takaa reilusti kättä lämpimämpi, 2pv myöhemmin akun napajännite 0.88v.
Normi latausväli näin kesäaikaan kameran akulle n.6kk
 
Huonosti toiminut kamera. Sotkisiko koronarokotteet jotenkin lähetystä? Ei ole vielä lähettänyt yhtään riistaa...
 
Kuvaa tältä aamulta, olen menossa paljua hakemaan mökiltä. Hiton hyvä on tuo Motonetin Burell ollut!
157CB9E9-50B9-4951-ACEC-BF18322645BF.jpeg
 
wanaha uvision on mennyt lakkoon lopullisesti....täytyy hommata tilalle uusi.
 
Uovisionin virtakytkin ainakin mulla reistaa ajoittain. Sitä kun hetken nitkuttaa edestakaisin, niin alkaa toimimaan. Tarvitsisi varmaan jotain "CRC":tä sisuksiinsa.
 
Uovisionin virtakytkin ainakin mulla reistaa ajoittain. Sitä kun hetken nitkuttaa edestakaisin, niin alkaa toimimaan. Tarvitsisi varmaan jotain "CRC":tä sisuksiinsa.
Tuo siis lopetti ottamasta kuvia aikoinaan mutta videota suostui ottamaan ilman ääntä mutta enää ei ota mitään vaikka muuten vaikuttaa täysin toimivalta.
 
Aikanaan kun täällä UoVision herkes toimimasta, niin virrat kun kytki akusta, alkoi laite lämmetä hyvinkin kädenlämpöiseksi ja enemmän, kun oikein kättä lämmitti.......
 
Joka sulaketta säästää, se lastansa vihaa, vai miten se menikään.

Mulla molempien kameroitten sähkönsyötössä niin pienet sulakkeet, ettei varmasti kädessä tunne lämpöä.
 
Ilmeisen sisäinen oikkari on iskenyt, kun silloin ykspäivä vasta latauksessa ollut uudehko, reippaan vuoden vanha akku, napajännite 5.88 ja kamera edestä ja takaa reilusti kättä lämpimämpi, 2pv myöhemmin akun napajännite 0.88v.
Normi latausväli näin kesäaikaan kameran akulle n.6kk
Tuon UO-Visionin tilalle tullut Moultrie tais nyt kans pimentyä.
Ei anna mitään elonmerkkejä, akussa virtaa ja kontaktit johdosta tarkistettu, 12v 21w polttimo kyllä loistaa valoa, eli kameran johdonliittimeen asti kulkee sekä voltit että ämpärit.
Kameraan vaan ei elonmerkkiä löydy.
 
Takaisin
Ylös