Kumpi parempi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rölli
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

rölli

Kähmy
Traktori mallin ruohonleikkuri ollut 19 vuotta käytössä, nyt leikkuupöytää vaatii uusia laakereita ja maalia.
Suihkupuhalluksen jälkeenhän se on rokonarpinen.....
Jauhemaalaus vai ite ruiskuttaa monta kerrosta epoksia ja päälle akryyli?
Kas tässäpä pulma.

Raepuhalluksen jälkeen alkava ruoste kehittyy aivan parissa tunnissa. Pitäisi saada hyvin puhtaaksi ja nopsasti viedä fosfatointipesuun ennen pulverointia. Irti korkkaava pulverimaali on aivan perseestä.

Lasimurskalla ja teollisuus kuonalla puhallettu ei ruostu, edes vuodessa.
Mulla on jauhemaalatut on pysyny hyvin.
Lähinnäkin huoli, jos pinta jää jauheella oikein rupiseksi,
niin hankala lähteä kasvattamaan maalin vahvuutta.

Lasimurskalla ja teollisuus kuonalla puhallettu ei ruostu, edes vuodessa.
Onpas jännä. Itse puhalsin kerran vanteet teräsrakeella aivan putipuhtaiksi, niin eikös ollut jo parin tunnin päästä innokas ruostepläntti kehitteillä. Tosin oli kesäkeli ja varsin kosteaa.

Mistäpä tuon tietää. Rae oli kyllä moneen kertaan käytettyä. Kiersi sen aikaisen työpaikan systeemissä. Ei mikään ihme, vaikka jotain stöndaa olisikin ollut joukossa.

Mulla on yhden moottoripyörän tankki ja lokasuojat, mitkä olen hiekalla puhaltanut n. vuonna -85, eikä ole maalattu, eivätkä silminnähtävästi ruosteessa. Sisällä ovat olleet, mutta talvella on pidetty vain juuri plussan puolella, ehkä 1-5 astetta. Samoin on jotain isäukon yhden auton osia.

Itte olen maalannu autoja ja toisessa päässä teollisuudessa, niin pitkä kantapään kautta
saatava oppimäärä on suoritettu.
Nyt tässä mun tapauksessa on tilanne Nykäs Matin sanoin fifty sixti.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin