Koaksiaalikaapeleita tilauksen mukaan koottuna

borg

administi
Ylläpitäjä
Piti tilata antennin ja 4G-mokkulan väliset piuhat. Yleensähän näitä löytyy ebaysta huokialla, mutta Kiinasta niiden tulo saattaa kestää liian kauan.

Joskus törmäsin saksalaiseen sivustoon koax24.de. Tuumailin sitten tilata tuolta kaksi piuhaa, pituus 1,5 metriä, vähähäviöistä kaapelia ja N-urokset molemmissa päissä.

No en sitten tilannutkaan, koska piuhoille tuli paljonlaisesti hintaa, eivätkä ne silti ylittäneet minimitilauksen alarajaa. :(

Aikani googletettuani löysin toisen saksalaisen toimittajan, WiMo Antennen und Elektronik GmbH, wimo.com.

Tuolta sitten tilasin johdot ja konfiguraattori kelpuutti paksulle Ultraflex 10-johdolle kulmamallisen N-liittimenkin. :)

"You have ordered the following products (all prices in Euro):
POS STK REFNR TEXT PRICE
010 2 T 9873010: 2 Kabel 28.90
020 3 40003 Ultraflex10 Koaxkabel lfdm 0.00
030 2 42079.COM N-Winkelstecker für AIRCOM/ECOFLEX 10 0.00
040 2 42080 N-Stecker für AIRCOM / ECOFLEX 10 0.00
050 4 99ANSCHLAGEN Stecker anschlagen 0.00
060 4 T 2 Kabel a 1.50 Meter (150 cm) 0.00
070 1 99ABW Credit card charges 0.98
---------------------------------------------------------------------
Shipping cost: 13.60
Total: 72.38
===========
The total does contain 19% VAT (11.56 Euro)."

Nyt sitten venttailen, millainen toimitusaika toteutuu.

Juu monesti tulee etsittyä liian kaukaa....vaikka läheltäkin sais.

Tulipa aatoksiin juttu tuolta vuostuhannen vaihteesta, kun oltii yhden isohkon puulaakin kokseja muutamassa parikaapeleiksi. Olin menossa atk-päälliköltä kyseleen yhtä jutta, ukko istuu puhelimessa ja puhelun loputtua puhuu ihan reiluja perkelitä....
Mentii hänen huoneen parvekkeelle tupakille ja samalla kyselin harmistuksen syytä.
"No v**tu ku tällasia liittimiä ei löydy mistään, mä oon suomalaiset, osan ruotsalaisista ja saksalaisista tietokonekaupoista kolunnu puhelimella mutta ei...ei löydy" näyttäen samalla kädessään olevaa moninapaliitintä, hiukka D-liittimen tapanen mutta ei kuiteskaan D-liitin, muovikuorinen klipsillä oleva jutska.
Kattelin sitä hetken ja kysyin että montaks tarttet, kaivelin samalla riipputaskutyöliivien taskuja. " No ku löytyis edes yks, kun on rikki ja tarttis saada työstökone kuntoon"
Oli muuten kundilla näkemisen arvoinen ilme, kun ojensin kourani ja sanoin et tos on kymmenkunta, autossa on pari avaamatonta laatikkoo , sata per loota, että ihan oikeesti paljonko tarviit....mä voin tietennii antaa sulle sen sähkönumeron niin voit hakee suoraan tosta muutaman kilsan päästä sähkötukusta, ainakin aamulla oli hyllyssä parikytä lootaa....
Kundi etsi sähkötarviketta tietokoneliikkeeestä, koska tämä liitin yhdisti oliko ny 9 vai 15 pinnisen D-liittimen avustuksella tietokoneen työstökoneeseen...

WiMo on asiallinen kauppa, oon heiltä tilaillut usiampaan kertaan, myös tavaraa asiakkaille asennettavaksi, mm. antennia ja kaapelia eräänkin kopteritukikohdan katolle jne..
Eivät myöskään ole ihan uusi onnenonkija alalla, on ns. luotettava toimija jolla on kuulemma ihan mainio myymiökin Saksanmaanlla.
Olisko luokkaa 15v aikaa kun ekan kerran klikkasin, suosittelen.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin