Kloorivaara hitsaustöissä

Yleisajattelija

Kansalainen
Tämmöinen yllättävän vaarallinen ongelma on mahdollinen, jos erehtyy käyttämään klooripitoisia puhdistusaineita ennen hitsausta.

Break Clenerissa on (yleensä) joku määrä noita ongelmallisia klooriyhteisteitä, vaikka pääosa lienee puhdistettua bensaa. Onko kokemuksia, onko tuo bräkleeni niin paljon parempaa kuin puhdistettu bensiini, että kannattaisikko käyttää pelkkää puhdistettua bensaa? itse ostin elämäni ensimmäisen bräkeleenipurkin, ja olen pärjännyt liuotintarpeiissa pelkällä pensalla tähän asti. Haju tietysti ei ole kiva.

Viimeksi muokattu:
Tämmöinen yllättävän vaarallinen ongelma on mahdollinen, jos erehtyy käyttämään klooripitoisia puhdistusaineita ennen hitsausta.

Break Clenerissa on (yleensä) joku määrä noita ongelmallisia klooriyhteisteitä, vaikka pääosa lienee puhdistettua bensaa. Onko kokemuksia, onko tuo bräkleeni niin paljon parempaa kuin puhdistettu bensiini, että kannattaisikko käyttää pelkkää puhdistettua bensaa? itse ostin elämäni ensimmäisen bräkeleenipurkin, ja olen pärjännyt liuotintarpeiissa pelkällä pensalla tähän asti. Haju tietysti ei ole kiva.

Viesti ketjussa 'Varoituksia milloin mistäkin aiheesta' https://konekansa.net/threads/varoituksia-milloin-mistäkin-aiheesta.62109/post-1061381

Jep, luin tuon Borgin viestin, lähinnä oli kysymys Bräkleenin korvaamisesta puhdistetulla bensalla kun Bräkleeni taitaa muutenkin olla ongelmallinen:

...eli onko pelkkö puhdistettu bensa riittävän hyvä?

Tuo on heptaania:

Viimeksi muokattu:

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin