Kehnot tuotteet

Viestiketju:
Kehnot tuotteet

14D184F9-3B4C-4AF6-BE87-94CDF2497396.jpeg
A46B1F57-1378-4965-AB49-C94F4E2E6DEC.jpeg
18F786FE-F065-4D1C-BDA6-197A25E3A6DF.jpeg
 
Sunlight ja Viking laava omassa käytössä, naisväen kiisselipurkkeja ei jaksa edes laskea.
 
Että niitä purkkeja pesuhuoneessa sitten naisväellä riittää ja kaikki on tietysti präntätty pienellä sekä Lontoon murteella
 
Paksu shamppoo jää purkin toiseen reunaan kaatamisen jälkeen, jolloin purkki ei pysy pystyssä.
Kehno muoto, sellainen litteä purkki.

Pesuaineet on muutenkin ihan turhia saunassa.
:virnpeuk:Jos tuntuu ettei saunomisella ja uimisella tule puhtaaksi, ei ole saunaan mennessä likainen ollutkaan.
 
Paineilmapistooli hajos heti. Merkillinen venttiili, jotenkin letkua litisti.
Kuittia ei löytyny rinttelistä ku tytär oli siivonnu.


Jaa. Unta oli. Äskenä heräsin.
 
Olishan se toki näppärää kun tärpätin kyljessäki lukis vaan mineraaliliuos Itekki kerran jos toisen ettiny purkkien seasta shamppoota, shampoo purkki on semmonen missä lukee kyljessä shampoo, ni :bwisser: Toki jos tuote on niin kelvoton, ettei voi kylkeen kirjailla mitä sen piti oleman, niin miten sitä sitte edes ketään ostaa, kysyn vaan, joskus tutkannu että on aika hinnankiroissa mitä pienempi purkki :epäilevä:
 
Paksu shamppoo jää purkin toiseen reunaan kaatamisen jälkeen, jolloin purkki ei pysy pystyssä.
Kehno muoto, sellainen litteä purkki.

Pesuaineet on muutenkin ihan turhia saunassa.
:virnpeuk:Jos tuntuu ettei saunomisella ja uimisella tule puhtaaksi, ei ole saunaan mennessä likainen ollutkaan.
Työkaveri suosii saippuatonta peseytymistä ja vissiin vedetöntäkin, ainakin saunoo kuulemma. Prkl että se haisee pahalle. 2 metrin säteellä hänestä hengitetään vain ulospäin ja jos ei oo haalarit päällä hänellä, pidän pitemmän hajuraon:toivoton:
 
Työkaveri suosii saippuatonta peseytymistä ja vissiin vedetöntäkin, ainakin saunoo kuulemma. Prkl että se haisee pahalle. 2 metrin säteellä hänestä hengitetään vain ulospäin ja jos ei oo haalarit päällä hänellä, pidän pitemmän hajuraon:toivoton:
Mä en oo käyttäny enää pariin vuoteen pesuaineita. Saunon noin 3 kertaa viikossa vähintään ja kun ei oo hiuksia enää päässä niin shampoot jää osaltani hyllyyn.
Syy miksi en käytä enää pesuaineita on atooppinen iho selässä. Tai siis oli atooppinen, ei ole enää:)
Oon kysyny työkavereilta ja läheisiltä että haisenko tai lemuanko niin joko ovat hienotunteisia (ja fitut) tai sitten en lemua:D
 
Hainpa tuota jonkun mikä mikä lie pesuaine purkin pesuhuoneen lattialta, kun se ei pysy näköjään pystyssä hyllyssä.
Mitä tuonkin purtilon suunnittelijan päässä on liikkunut?
image.jpg
 
Ei ne valu. Olisivat valuneet jo kaupan hyllyssä tai kuljetuksessa kauppaan. En olen koskaan nähnyt kaupan hyllyssä pulloja, joitten tekstit olisivat olleet väärinpäin, joten tuo korkki ylös on väärinpäin.

Mä pidän kaikki puristeltavat pullot korkki alaspäin, jos se on mahdollista, koska aika sakeatkin aineet valuvat pohjalle (korkin luo) aikaa myöten ja näin pullon voi aikanaan heittää roskiin paljon tyhjempänä.
 
Ei oo mikkään häppee, jos Gernin poikolla sattuu raudat tarttumaan. Menempä ostamaan huomenissa kehusmaan ollin puikkoja eli OK puikkoja.
 
Mä en oo käyttäny enää pariin vuoteen pesuaineita. Saunon noin 3 kertaa viikossa vähintään ja kun ei oo hiuksia enää päässä niin shampoot jää osaltani hyllyyn.
Syy miksi en käytä enää pesuaineita on atooppinen iho selässä. Tai siis oli atooppinen, ei ole enää:)
Oon kysyny työkavereilta ja läheisiltä että haisenko tai lemuanko niin joko ovat hienotunteisia (ja fitut) tai sitten en lemua:D
Itse en joka kerta käytä pesuaineita, sanotaanko toisinaan. Ja deudorantti on jäänyt hyvin vähiin viimeisen 20 vuoden aikana. Kerran pari vuodessa voi tuoksun takia pistää, kun lähtee radalle. Työkaverit ainakin yllättyi, kun kerroin asiasta, että ilmeisesti en ole kuitenkaan haissut pahalle.
Onko se sitten geeneistä tai jostain muusta kiinni, kun osa haisee niin taatanan pahalta vaikka käyvät suihkussa ja dödöä menee purkillinen viikkoon.
 
Itse en joka kerta käytä pesuaineita, sanotaanko toisinaan. Ja deudorantti on jäänyt hyvin vähiin viimeisen 20 vuoden aikana. Kerran pari vuodessa voi tuoksun takia pistää, kun lähtee radalle. Työkaverit ainakin yllättyi, kun kerroin asiasta, että ilmeisesti en ole kuitenkaan haissut pahalle.
Onko se sitten geeneistä tai jostain muusta kiinni, kun osa haisee niin taatanan pahalta vaikka käyvät suihkussa ja dödöä menee purkillinen viikkoon.
Kai on geeneissä jotain ku haisen eebenpuun terälehdille:rotfl: ja sama homma eli mennenit naamaan ku lähtee radalle. Menneniä myytiin viimeks 80- luvulla:rotfl:
Terveisiä saunasta!
 
Jotkut on joo, tiiän yhden kaiffarin joka tunti saunomisen ja saippuapesun jälkeen jos pikkasenkin hikoo, haisee ku rotanraato...sitä ei mitkään dödöt peitä....
 
Jotkut T-paidat täytyy laittaa pesuun päivän käytön jälkeen, haisevat ihan kauhealle kuin tekniset alusasutkin. Eli jotkut kankaat muutavat hien kärpänraadon tuoksuksi, puuvilla on mielestäni parasta kudetta ylle pantavaksi.
 
Takaisin
Ylös