Kawasaki

harriveikko

Kansalainen
Mulla on tuola tallissa sellanen kawasakin z250 twin,eli hyvin harvinainen pyörä.Tää on vuosimallia -79,eikä häpee muuton kaupan pyörää yhtään,on kuin uusi.No on mulla toi oma ysisatanenkin tietysti,mutta jouduin siihen vakio koneen laittaan ja kun sillä se ei enää kulje kun 270,en oo ees viittinny enää silläkään ajella.Mutta pyöriä löytyy,mökilläkin on yks suitsa ja jaavan raato.

No tossa toi ka
250 kawa 002 (Mobile).webp
wa sit on.

No tossahan on huono kuva mun siviilipyörästä,eli kawasaki gpz 900r.Tällä on takavaloja näytetty hajabusallekkin,eli kyllä kulkee ripeesti.Vähän huono kuva,kun pressutallissa paha kuvata.
900 kawa 003 (Mobile).webp

Nii Hayabusan nopeus onkin rajoitettu kiusallisesti 300km/h.:cool:
Mutta paikalta lähdettäessä V-Max jättää molemmat.;)

Viimeksi muokattu:
Etupyörättömällä Kawalla, on vähän vaikea muille takavaloja välkytellä :heko:
Se tuleva150€ vero napsahtaa jos pyörä on rekisteröity, seisontavakuutus tuskin poistaa velvoitetta?
Ainakin paatti piti poistaa kokonaan rekisteristä, eli ikuisuus projektit kantsii poistaa rekisteristä ennen Toukokuuta. Saahan ne sitten rekisteröityä takaisin kun ottaa käyttöön, ei ainakaan miulla ole varaa romuivehkeistä ylimääräisiä veroja maksella.

Mopojahan ei tartte poistaa rekisteristä vaan liikennekäytöstäpoisto riittää. Sitten jos otat sen liikennekäyttöön vaikka päiväksi niin napsahtaa koko vuoden vero kerralla maksuun.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin