Jumittava suutin Camryssä

Viestiketju:
Jumittava suutin Camryssä

Kaveri oli ostanu , siis vaihtanu vanhan pikkupakun johonkin ranskanpulla-pikkupakutoyotaan ...... 1500kpl kyseisiä kulkineita kutsuttu takaisin takuuhoitoon, kylmäkoneen kompuran siivan/magukytkimen vaihtoon ......
Noita takaisinkutsuja on nykyään enenevissä määrin, kun komponentit on niitä kaikkein halvimpia...
 
Mullakin tuli kutsu takuukorjaukseen. -08 vuosimalli ja 350tkm ajettu...
ja mulle tuli kutsu jo toistamiseen -03 vuoden bimmeri lähes 400tkm ajettu :D (en todellakaan vie mihinkään....tulkoon hakemaan)
 
Jotkut tekemättömät takaisinkutsut estää katsastuksen.
 
Onko noissa takaisin kutsuissa vähän sellaista mainostakin takana, "me huolehdimme valmistamistamme"
 
Takaisin kutsut näkisin positiivisena asiana.
Virheettömitä tuotteita hyvin vähän olemassa.
 
ja mulle tuli kutsu jo toistamiseen -03 vuoden bimmeri lähes 400tkm ajettu :D (en todellakaan vie mihinkään....tulkoon hakemaan)

Sä tietysti pelkäät, että lähtee ylipaineventtiili vek kun korjailevat ahtojen ohjausta? Tai että ottavat pakkelit ja hammerit vek ja korvaavat pellillä kun ovat todenneet, että ajan myötä "vähän" hapertuu...?
 
Minä kun käytin yhtä japanintuotetta, (ihan Japanis tehtyä) takasinkutsukorjaamolla niin kertoivat, jotta jolsen olis tuonu turvatyynytarkastukseen niin olisivat trafilaisten tiedon myötä viimmestään katastuksen yhteydessä sit ohjanneet kyseiseen tarkastukseen. Näin se kait sitten toimiio_O
 
Se mihin kampanja liittyy vaikuttaa tohon vaikuttaako katsastukseen. Turvallisuus kuten airbag, jarrut sitte saastelaitteet myöskin.
Sitte on vähäpätösempiä kampanjoita jotka ei leimaa estä kuten parin klemmarin vaihto.
Tää klemmarin vaihto esimerkki firman ategossa johon vaihdettiin ahtoletkuihin pari klemmarin, on vissiin hyvin erikoisia kun tartti olla erikseen koulutettu heppu ton homman tekemiseen.
 
Emännän pikkulohkocämpyrä eli 2.2 rupes käymään kolmella.
Vaihdoin tulpat, ei vaikutusta.
Ruuvimeisselin välityksellä kuuntelin että kolmospytyn suutin jumii.
Kierroksilla tulee mukaan kyllä.
Auttaako puhistuslitkut vai uusi suihku? Ajettu on kohta 450 tkm....

Itellä oli 2017 asti 2.2 Camry farmari-93 Made in USA. Sedanit jaappanissa tehtiin. Noi ameriikantojot, ei ollut niin hyvässä maineessa kuin japanissa tehdyt. Itsellä ainakin toimi, kunnes sjömanin nosturiauto rusikoi sen rikki, Kotkan satamakadulla jääny tukijalka ulos metrin jostain syystä. Meni muitakin parkkeerattuja autoja rikki. 400tkm siihen kerkis tulla. Hyvä auto oli.
 
kunnes sjömanin nosturiauto rusikoi sen rikki, Kotkan satamakadulla jääny tukijalka ulos metrin jostain syystä. Meni muitakin parkkeerattuja autoja rikki.
Luokkakaveri Sjömanilla, pitääkin hiillostaa asiasta seuraavassa luokkakokouksessa... On meinaan omasta mielestään maailman toiseksi paras nosturinkuljettaja... :D
 
Itellä oli 2017 asti 2.2 Camry farmari-93 Made in USA. Sedanit jaappanissa tehtiin. Noi ameriikantojot, ei ollut niin hyvässä maineessa kuin japanissa tehdyt. Itsellä ainakin toimi, kunnes sjömanin nosturiauto rusikoi sen rikki, Kotkan satamakadulla jääny tukijalka ulos metrin jostain syystä. Meni muitakin parkkeerattuja autoja rikki. 400tkm siihen kerkis tulla. Hyvä auto oli.

Täällä on kaks - 98 Cämpyrää ajossa, tuo 2.2 ja 3 litranen.
Vähillä laitoilla on mennyt.
 
Täällä on kaks - 98 Cämpyrää ajossa, tuo 2.2 ja 3 litranen.
Vähillä laitoilla on mennyt.

Joo, 3 litraista joskus kuolasin, mutta tuo 2.2 siten ostin 100000km ajettuna saksastatuotuna. Olikohan 2004. Nykyään avensis 2.4 bensafarmari 2005 mallia. 300000km alkaa täyttyä.
 
Joo, 3 litraista joskus kuolasin, mutta tuo 2.2 siten ostin 100000km ajettuna saksastatuotuna. Olikohan 2004. Nykyään avensis 2.4 bensafarmari 2005 mallia. 300000km alkaa täyttyä.
On kuin yö ja päivä nuo 2.2 vs 3.0...
 
Kui? Ajettavuudessa? Tosin oli melkein jokaisessa 3.0 etukumit sileinä mitä joskus kattelin..
Nimenomaan suorituskyvyssä, ite ajellu tolla isommalla nyt maaliskuusta, pienemmällä kun lähtee niin tuntuu ettei mee mihinkään...
 
Helvetillinen katastusremontti esissä tähän.
Käsijarrukengät, takalevyt ja palat...
Otin eilen toisen puolen auki niin käppärikenkien pinnat karisi pajan lattialle :mad:
Levyjen sisäpuoli myös erittäin ruostunut, uusiksi menee nekin:(
No, kuluvia osiahan nuo.
 
Takalevy / käppärirumpu, samassa paketissa, on itse sen saatanan pirun kehittämiä keksintöjä ......
Nooh, niitä lie kuin joissain toitotoissa, saksmanni "paremman luokan kapineissa" , ja jossain muussa ......
Mokomat pitäisi laissa ja asetuksissa kiellettyjä ....
 
Takalevy / käppärirumpu, samassa paketissa, on itse sen saatanan pirun kehittämiä keksintöjä ......
Nooh, niitä lie kuin joissain toitotoissa, saksmanni "paremman luokan kapineissa" , ja jossain muussa ......
Mokomat pitäisi laissa ja asetuksissa kiellettyjä ....

Joo ei se paras systeemi ole.
Mutta ei ole se levyjarrusatulassa oleva käppärikään kyllä riemua nostata.
Pelkkä rumpu takana olis paras, ainakin Suomen oloissa.
 
Takaisin
Ylös