John Deere 2040S

Luke

Tulokas
Nyt tarvii paremmin tietävien apua. Kyseisessä jontikassa vuotaa kuormituksenvalvonta-akselin tiiviste. Eli akseli, joka menee perän läpi alareunastaan ja vetovarret siinä kiinni. Itse akseli lähtee helposti irti, mutta miten lähtee itse stefa irti. Pitääkö se lyödä putkella/tangolla vastapuolelta ja lyödä suoraan sisempään holkkiin ja koko paketti irti vai yrittää lyödä vain ulompaa holkkia? Vai irrottaa ulompi holkki jotenkin muulla tavalla? Ainakin pikaisesti vaikuttaa, että stefa on kahden holkin välissä. Parempi kysyä etukäteen kuin aikaansaada vielä isompi remppa...

Tervetuloa sullekkin !
En osaa ko ongelmaan neuvoa, mut ehkä Konehuolto T.Laukkanen, tms osais varmuudella sanoa ?

Tuolta mun 6110SE ketjusta lainattu viesti :

Soitapa Kinnusen Suikille Sukevalle 0503071991. Oli liki 20 vuotta Jontikan huoltomiehenä Ylä-Savon alueella ja on todella rautainen ammattitaito näihin koneisiin!

En muista enää muuta kuin että helppo homma se oli. Laukkaselta mekin vinkkiä aina joskus kysellään ja asia on aina selvinnyt.

Luo tili tai kirjaudu sisään kommentoidaksesi

Sinun täytyy olla jäsen voidaksesi jättää kommentin.

Luo käyttäjätili

Liity Konekansalaiseksi. Se on helppoa ja ilmaista! Rekisteröityneenä et näe mainoksia, voit käyttää hakua, näet alueita, joita nyt ovat piilossa...jne.

Kirjaudu sisään

Oletko jo Konekansan jäsen? Kirjaudu sisään tästä.

Takaisin