ILLANVIETTOA JA TÄYSIN JOUTAVAA TURINAA ( osa II )

Viestiketju:
ILLANVIETTOA JA TÄYSIN JOUTAVAA TURINAA ( osa II )

Menikö tuo minun muistiarvaus oikein vai oliko se sittenkin avaruusasemasatama :rolleyes:
Se vähän elää se jutska...riippuu onko ollu pullaa valtuuston kokouksessa vai ei. Nyt mennään vielä uittokalusto edellä niin siinä mielessä muistitte oikein.
 
Moni rättisitikka, mitä olen nähnyt, on liimattu tarroja täyteen. Nyt ymmärrän miksi.
Screenshot_20240417-235352.png
 
Tuli muuten tänään Lahdesta kotiin ajellessa Vääksyssä joku pikkuviiun moottori vastaan lavetilla...pituutta moottorilla arviolta 7-8 metriä....
 
Tuli muuten tänään Lahdesta kotiin ajellessa Vääksyssä joku pikkuviiun moottori vastaan lavetilla...pituutta moottorilla arviolta 7-8 metriä....


Pompan koneen jakso yhdellä kädellä nostaa nii ton lavetilla olleen kohdalla tiete joitus jo toisenki räpylän.....
 
Millähän lämpötilaerolla tuo 1/4 osa koko toteutuu.
Jutussa oli näin:
Turboahtimien väliin tuli suunnitella uusi vesi-ilma-välijäähdytin, jolla yli 170-asteinen imuilma saadaan laskettua nykyisestä 70 celsiusasteesta lähelle 60 celsiusastetta.
 
Huomenna käydään vissiin ravintola pannussa syömässä, saapa nähdä pärjäävätkö karvakädelle. Itse veikkaan että eivät mutta voihan ne yllättää
Kyllähän ne ainakin muutama vuosi sitten hyviä pitsoja oli, lähti jopa nälkäkin 👌
 
Minä meinasin kyllä että oli vähä aavistuksen pieni, mutta en tiiä tilasko tuo maksaja jonku lasten koon
Kyllähän se pannupitsa pitää vähintään M kokoisena ottaa. Jos oli 4 palaa niin silloinhan seon S koko ja M koossa on 6 palaa.

M koko ainaki omaan makuun oikein hyvä.:ruokaa:
 
Kyllähän se pannupitsa pitää vähintään M kokoisena ottaa. Jos oli 4 palaa niin silloinhan seon S koko ja M koossa on 6 palaa.

M koko ainaki omaan makuun oikein hyvä.:ruokaa:
En ottanu pannua vaan sellasen thin crispyn. Sanotaan että paikallisen karvakäden lätty on ehkä 30% isompi ja 30% halvempi ja maistuu likimain yhtä hyvältä.
 
En ottanu pannua vaan sellasen thin crispyn. Sanotaan että paikallisen karvakäden lätty on ehkä 30% isompi ja 30% halvempi ja maistuu likimain yhtä hyvältä.

Tuohan on kuin tilaisi karvakäsi pizzeriassa lohikeiton ja olisi siihen tyytymätön.:nuijii::paaseina:

Paikka on saanut pannupitsasta nimensä ja ne siellä onkin hyviä...
 
Tuohan on kuin tilaisi karvakäsi pizzeriassa lohikeiton ja olisi siihen tyytymätön.:nuijii::paaseina:

Paikka on saanut pannupitsasta nimensä ja ne siellä onkin hyviä...
Joo, en oo tosissaan ikinä maistanutkaan sitä pannupizzaa enkä näillä näkymin aio. Voi olla silti oikein hyvääkin.
 
Voi vee.. Iltakympin aikaan ei tullu vettä hanasta.. Sitten vaan perikunnan tiloihin tutkimaan syytä, viimosen säiliörempan jälkeen oli pumppuhuoneen ovi auki että tila kuivais.. Vuokralainen oli sit ollu ryyppyreissuillaan ja ovi auki.. -4 nyt jo pakkasta, pumppu jäässä niin lämpörele oli katkassu virrat. Onneks.. Avauduin pikkasen.. Jos kirosanat ja vittuilut poistettaisiin niin olisin ollut hyvin hiljainen.. Moneskohan kerta kun vesien takia siellä oon juossu nyt kevään aikana? 3kw puhaltimella sit alko vedet toimiin. Noi -60 luvun vesivehkeet niin niitä pitää osata käyttää.. Ei ne kestä jäätymisiä.. Taidan laittaa kirjatun kirjeen irtisanomiseen vuokrasuhteesta,, Olis tuttu pariskunta siihen tulossa. Aamusella täytyy käydä kattoon onko vuotoja..
 
Kylläpä taas alko tekee mieli röökiä. 12 vuotta täyttää lakko heinäkuussa.
 
Voi vee.. Iltakympin aikaan ei tullu vettä hanasta.. Sitten vaan perikunnan tiloihin tutkimaan syytä, viimosen säiliörempan jälkeen oli pumppuhuoneen ovi auki että tila kuivais.. Vuokralainen oli sit ollu ryyppyreissuillaan ja ovi auki.. -4 nyt jo pakkasta, pumppu jäässä niin lämpörele oli katkassu virrat. Onneks.. Avauduin pikkasen.. Jos kirosanat ja vittuilut poistettaisiin niin olisin ollut hyvin hiljainen.. Moneskohan kerta kun vesien takia siellä oon juossu nyt kevään aikana? 3kw puhaltimella sit alko vedet toimiin. Noi -60 luvun vesivehkeet niin niitä pitää osata käyttää.. Ei ne kestä jäätymisiä.. Taidan laittaa kirjatun kirjeen irtisanomiseen vuokrasuhteesta,, Olis tuttu pariskunta siihen tulossa. Aamusella täytyy käydä kattoon onko vuotoja..
Multa vois romuista löytyä joutava ovipumppu. Jos moisella olis ennaltaehkäisevä vaikutus..
 
Kylläpä taas alko tekee mieli röökiä. 12 vuotta täyttää lakko heinäkuussa.

Mie toivon että mulla ei oo lakko menossa vaan lopullinen päätös....olihan se hienoo kun pajassa vähän tuum....millaustaukoo ja sätkä huuleen mutta näköjään ilmankin pärjää :peukku:
 
Mie toivon että mulla ei oo lakko menossa vaan lopullinen päätös....olihan se hienoo kun pajassa vähän tuum....millaustaukoo ja sätkä huuleen mutta näköjään ilmankin pärjää :peukku:
Sen verta heikko luonto, että toista kertaa en uskalla julistaa lopettaneeni tupakanpolton 😒. Kun sekin virhe tuli joskus tehtyä. Mutta päivä kerrallaan.
 
Takaisin
Ylös