ILLANVIETTOA JA TÄYSIN JOUTAVAA TURINAA ( osa II )

Viestiketju:
ILLANVIETTOA JA TÄYSIN JOUTAVAA TURINAA ( osa II )

ajelin nurmikot näin ekan lomapvä kunniaks. muuta en oo sit suunnitellukaan tekevänä. jos paikallisen terassille menis ottaa kylmän oluen.
 
Pori on kyl iha hiano kaupunki. Muksut kävi ja minä perässä ni kirjurinluodon leikkipuistossa. Ei ne (mun onnekseni) kauaa jaksanu siä kyl juosta...
 
Tie. On päivän kuvana.
image.jpg
Asfaltti kiiltää, välillä Riistavesi-Kaavi-Juankoski. Hyvä on ajajan ajella, neitseelisellä pinnalla.
Kävin Kuopijossa ja pärstä lärvi on ruvella, kävipä niin että Hiacenpaskan taustapeili tuli sirpaleina naamalle:eek: Eihän tuommoisessa rotiskossa ole ilmastointia, joten ikkuna auki piti keskustassa ajella. Tietyön kohdalla oli käytössä vain yksi kaista joten bussin / Hiacenpaskan peilit hipaisivat toisiaan tällaisin seurauksin. Luu oli vielä ikkunalaudalla ja sen päällä olevasta ihrakerroksesta piti sirpaleita nyppiä kuten nenästäkin yksi, onneksi oli Reibanit päässä ja otsalla Buffa rätti. Kosketus ei kai ollut kummoinen kun peilin kotelo säilyi ehjänä, mutta lasinsirpaleet tuli kohti sirpale granaatin lailla. Pysähdyttiin ja juteltiin, minä verissä päin. Todettiin että syytä oli molemmissa, joten ei seuraamuksia eikä jälkipuheita. Hänen pelinsä ja naama säilyi ehjänä, minä jouduin vähän kärsimään. Elämä on:eek:
 
No melekoisen liki on mennyt, siis tullut vastaantuleva, toinen kulkine sitten .......
 
Käveltiin muinoin jokitörmältä linija - autoasemalle, siinä meijerinmontus sillalla käveltiin, jalakakäytävällä tietty, kaveri siinä lähempänä ajorataa, yhtäkkiä paukahti ja kaveri älähti, linjurin peili oli osunut korvalliselle. En muista pitikö paikkailla mutta kyllä siitä skalpista verta tuli
 
Olipa rapsakka ukkonen rajanpinnassa. Möykkää ja pauketta kuin paremmassakin talvisodassa. Puolitoista-pari tuntia jytisi ja salamoi, vettäkin tuli maahan asti. Onneksi sattu sopivasti ruokinta-aikaan jotenka ei niin suurta haittaa lomalaisen töille
 
Tuskaisen lämmin on ollu koittaa touhuta tuolla pajalla..... Kun ei ihan shortsessia ja lyhythihasessa paidassa ole voinu olla .....
 
Kuumaa on ollu, puistonpenkillä kalavehessa jäätelöä lipittäenkin, muuta ei oikein ole jaksanut harrastella.
 
Peruuttelut sujui jo ihan kohtuudella eilen ja tänään, mitä seurailin ...... :yesey:
 
Aikas kohtalainen on ilmankosteus. Pihalle kun katsoo, niin näyttäis ihan savuverholta.
 
Iltapäivällä ei saanut aikaiseksi niin yhtikäs mitään. Olen aiemminkin pannut merkille, että tällainen kuumankostea ukkosilma laittaa polvet veteliksi. Huomenna sitten uudella puhdilla tekemään sitä sun tätä.
 
Jeps ..... Onneks huomiselle ei lupaile ku vaivaista +27 lukemia tälle suunnalle ......
 
Kappas, tälläkin, OSA II - ketjulla on jo yli 600.000 lukukertaa ......
Osalla I on lukukertoja näköjään + 1.620.000 ..... Eli reilut miljoona lukukertaa ollaan vielä tällä ketjulla perässä ykkösjaksoa ......
 
Ulkona on 15 astetta celsiusta plussaa. Senkö ilman saisis nyt imastua kämppään ni päivän ja illan pärjäisi. Vaan ei ni ei.
Pari astetta saa yön aikana laskettua kämpän lämpöjä maks. Kaikki ilmanvaihtimet huutaa että töttöröö. Ei auta oli järjestys mikä tahansa.
Kyl tähän pitää kohta joku ISOpuhallin laittaa oviaukkoon ja antaa kuumalle ilmalle huutia.
 
Takaisin
Ylös