ILLANVIETTOA JA TÄYSIN JOUTAVAA TURINAA ( osa II )

Viestiketju:
ILLANVIETTOA JA TÄYSIN JOUTAVAA TURINAA ( osa II )

Pitkä keväinen ulkoilupäivä takana 11h, tihnehdin vaikkapa ja mtä. Linko - ketjut vex sekä traktorin huoltoa, kasvihuoneen mylläystä - sulaneiden nurmikoiden kulotusta, tervausta, lintu pönttöilyä jne..,
Mutta nyt lähden saunaan - paljuuun istuksimaan kun olen lämmitänytkin ne.
 
Toissa tai sitä ed. vuonna rakentamaani linnunpönttörivaria aloin asentelemaan parempaan? paikkaan eli pusikoskosta räystään alle .
Ei ole enää paljoa vaille , naulat löytyi jo ja pätkä kettinkiä.
Tiiä vaikka jo tänään saisi valmiiksi kevätprojektin .
Olishan tuossa muutakin . Vesomista ja omppopuun karsimista . Vaan jopa tuli yksi oksakin sahattua .
Kamala vimma päällänsä .
 
Toissa tai sitä ed. vuonna rakentamaani linnunpönttörivaria aloin asentelemaan parempaan? paikkaan eli pusikoskosta räystään alle .
Ei ole enää paljoa vaille , naulat löytyi jo ja pätkä kettinkiä.
Tiiä vaikka jo tänään saisi valmiiksi kevätprojektin .
Olishan tuossa muutakin . Vesomista ja omppopuun karsimista . Vaan jopa tuli yksi oksakin sahattua .
Kamala vimma päällänsä .
Muok. Ja sen saakelin ainoan kerran kun mulla on työhommista kehumista nin väärään ketjuun .
Piti mitä sitä tänään on tehty , häh , ketjuun ..
 
Sitä vähän ihmettelin myös , että sinne Jyväskylän Ford edustukselle oli ilmaantunut näytteet ennen Jenkkien omaa julkituontia kotomaassaan .
Varmaan Suomeen on tullut just se yksi esittelyauto alkuun ja viety Jyväskylään kun on ollut näyttely siellä. Sama auto on todennäköisesti kiertänyt ympäri Suomea näyttelyissä alkuun. Ja -64 1/2 Mustangeja tuli yllättävän paljon Suomeenkin, uskoisin useita kymmeniä tulleen. Mistä muuten nopeasti erottaa -64 1/2 ja -65 Mustangin, ihan konepeltiä aukomatta tai rakenteita tutkimatta? Itse en tiedä kuin yhden kohdan. Varmasti on moniakin eroja oikeasti. -66 mallissa on jo isompia eroja.
 
Varmaan Suomeen on tullut just se yksi esittelyauto alkuun ja viety Jyväskylään kun on ollut näyttely siellä. Sama auto on todennäköisesti kiertänyt ympäri Suomea näyttelyissä alkuun. Ja -64 1/2 Mustangeja tuli yllättävän paljon Suomeenkin, uskoisin useita kymmeniä tulleen. Mistä muuten nopeasti erottaa -64 1/2 ja -65 Mustangin, ihan konepeltiä aukomatta tai rakenteita tutkimatta? Itse en tiedä kuin yhden kohdan. Varmasti on moniakin eroja oikeasti. -66 mallissa on jo isompia eroja.
Arvalla ehdotan takasivuklasia tahi sen kehystä ;)
 
Varmaan Suomeen on tullut just se yksi esittelyauto alkuun ja viety Jyväskylään kun on ollut näyttely siellä. Sama auto on todennäköisesti kiertänyt ympäri Suomea näyttelyissä alkuun. Ja -64 1/2 Mustangeja tuli yllättävän paljon Suomeenkin, uskoisin useita kymmeniä tulleen. Mistä muuten nopeasti erottaa -64 1/2 ja -65 Mustangin, ihan konepeltiä aukomatta tai rakenteita tutkimatta? Itse en tiedä kuin yhden kohdan. Varmasti on moniakin eroja oikeasti. -66 mallissa on jo isompia eroja.
1964 Ford Mustang on hankintalistallani. Elikkäs voi ilmoitella mistä hinta/mistä.
 
On muuten paljuiltu - saunottu. Hyvää Lauantai ehtoota vuan kaikille, jälkikasvu väsää jotain iltapalakin joten perinteinen saunalenkkikin sa väistyä tältä ilalta.
 
Täytyi vähän opiskella. Eipä noita vaan enää muista ens viikolla.
 
1964 Ford Mustang on hankintalistallani. Elikkäs voi ilmoitella mistä hinta/mistä.
Ei muuta kun samat elkeet kun Ukon velipoikavainaalla joskus -v 1966 kun oli Mosse hyytynyt ja kypsytti niin että taatusti viimeisen kerran hänen allaan .
Marssi autokauppaan ja läväytti kämmenellä hienon Anglian lokasuojaan uhon äänensävyyn ilmoittaen "Tämä tästä makso mitä makso "
 
Sitten jos löytyy sellainen, missä ei ole Mustang tekstejä vaan niiden tilalla T5 -logot, niin on käsissä mega harvinaisuus. Pari T5:a olen nähnyt.
 
Takaisin
Ylös